Re: dieta wysokotluszczowa (optymalna) prof Kwasniewskiego

From: "alf" <s...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: dieta wysokotluszczowa (optymalna) prof Kwasniewskiego
Date: Wed, 27 Feb 2002 20:40:38 +0100

"Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> wrote in message
news:3c7d2a3d@news.vogel.pl...
> Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat diety wyskotłuszczowej lansowanej
> przez dr Kwaśniewskiego? Słyszałem sporo pozytywnych komentarzy dotyczącej
> tej diety, m.in. że:
> - można wiele schudnąć, objadając się do syta ;-))

generalnie tak - choc na poczatku troche samozaparcia trzeba
zeby nie podjadac

> - ciśnienie krwi normuje się (spada)
to na pewno

> - cholesterol spada, a skład krwi w normie
ogolny niekoniecznie ale poprawiaja sie proporcje LDL:HDL

> - nie trzeba dużo jeść objętościowo
0.5 litra dziennie pokarmu to gora a przewaznie mniej
(dzis jestem po 3 kanapkach(malych), jajecznicy z 3 zoltek i szklance
smietany
i czuje ze juz nic mi dzis nie wejdzie)

> - człowiek jest bardziej odporny na ból fizyczny :o)
tu musze potwierdzic potrafie wlozyc palec do rozgrzanego
smalcu (oczywiscie niechcacy) i nie ma praktycznie sladu
przy ewentualnych urazach mam mniejsze obrzeki niz kiedys

> - i że to dieta cud ;-)
ja bym tak tego nie nazywal - to jest normalne jedzenie (w/g mnie to
cud ze zylem 30+ lat obzerajac sie slodyczami i nie zachorowalem powazniej)

> Wady:
> - przestrzeganie proporcji żywieniowej w stosunku 1 : 2,5-3,5 : 0,5
to jest z grubsza podstawa tej diety (proporcje trzeba modyfikowac w
zaleznosci od
stanu organizmu)

> - duże ograniczenie spożywania słodyczy oraz słodkich pokarmów i owoców
z tym sie trzeba pogodzic - na pocieszenie powiem ze
po kilku miesiacach slodnkie juz nie smakuje

> - możliwe komplikacje :/
generalnie trzeba wiedziec co sie robi

> Jest książka do kupienia w merlinie pt: "Czy dr Kwaśniewski ma racje"
> kosztuje 12zł, lecz wpierw chciałem zapytać sie na grupie. Może ktoś się z
> tą dietą spotkał. Dziękuje za odpowiedzi i ewentualne linki do stron o tej
> tematyce.

jesli to ta ktorej fragmenty ja czytalem to raczej
sobie daruj - jest to ksiazka czysto filozoficzna
a nie o diecie

PS. grupa dot. stricte DO jest na news://news.plocman.pl