dieta wysokotluszczowa (optymalna) prof Kwasniewskiego

11. Data: 2002-05-03 11:33:08

Temat: Re: dieta wysokotluszczowa (optymalna) prof Kwasniewskiego
Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> napisał w wiadomości
news:3c7d2a3d@news.vogel.pl...
> [...]
> - człowiek jest bardziej odporny na ból fizyczny :o)
> - i że to dieta cud ;-)
>
> Wady:
> - przestrzeganie proporcji żywieniowej w stosunku 1 : 2,5-3,5 : 0,5
> (białko:tłuszcz:węglowodany)
> - duże ograniczenie spożywania słodyczy oraz słodkich pokarmów i owoców
> - możliwe komplikacje :/
>
> Jest książka do kupienia w merlinie pt: "Czy dr Kwaśniewski ma racje"
> kosztuje 12zł, lecz wpierw chciałem zapytać się na grupie. Może ktoś się z
> tą dietą spotkał. Dziękuje za odpowiedzi i ewentualne linki do stron o tej

Książka pt. "Czy dr Kwaśniewski ma rację" napisał Edward Bezner dieta optymalna
widziana z punktu widzenia parapsychologa. Kim jest autor. Chce uchodzić za
bioenergoterapeutę przede wszystkim oszukuje starsze osoby którym wmawia
wieczność. Książka całkowicie sponsorowana przez autora jest wydaniem
prywatnym. Przy układzie tej książki pomagała córka. Sam autor jest kompletnym
dyletantem ale za to bardzo sugestywny w wysławianiu się. Potrafi wszystko
wmówić znam osobiście tego gościa zręczny manipulator ma jakąś swoją sektę a
dewotki po mieście obnoszą się z tą książką.
Nigdy nie stosował żywienia optymalnego. Jest to po prostu odpustowa szmira.
Morgano

12. Data: 2002-05-04 11:12:12

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie stosował żywienia optymalnego. Jest to po prostu odpustowa
szmira.

Podobnie jak książka Kwaśniewskiego. Wojenka pomiędzy szarlatanami.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

13. Data: 2002-05-04 14:46:39

Od: "chaciur" <g...@w...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MORGANO/BYTOM <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aatss1$ofe$...@n...tpi.pl...

> [...]
> bioenergoterapeutę przede wszystkim oszukuje starsze osoby którym wmawia

Loj ! to podobie jak ten lekarz Jan Kwasniewski,
Niech sobie przypomne...

1. 60
2. 100
3. 160
4. 256
5. 410
6. 655
7. 1048
ok dalej nie licze

Dla nie zoriantowanych - Kwasniewski twierdzi
ze w kazdym pokoleniu 'optymalnych' dlugos
zycia wydluzy sie o 60%, dlaczego o 60?
tego niestety nie podaje.

pozdrawiam Chaciur

ps. Morgano, czy Ty czasem nie pracujesz w jakiejs
ksiegarni wysylkowej? bo to juz druga ksiazka jaka
mi poleciles ;)

14. Data: 2002-05-05 09:44:23

Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chaciur" <g...@w...wytnij.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 2. 100
> 3. 160
> 4. 256
> 5. 410
> 6. 655
> 7. 1048
> ok dalej nie liczę
>
> Dla nie zorientowanych - Kwasniewski twierdzi
> ze w każdym pokoleniu 'optymalnych' długość
> życia wydłuży się o 60%, dlaczego o 60?
> tego niestety nie podaje.
>
> pozdrawiam Chaciur
>
> ps. Morgano, czy Ty czasem nie pracujesz w jakiejś
> księgarni wysyłkowej? bo to już druga książka jaka
Niestety nie pracuję w żadnej księgarni tylko bardzo lubię wiedzieć to o czym
poprzednio nie wiedziałem.
Siedem lat wstecz niestety też byłem zielony nie wiedziałem niestety co to jest
dieta optymalna. Dieta optymalna to jest nazwa tylko potoczna dietę można
stosować krótko. Żywienie optymalne jest po prostu innym modelem żywienia. Hola
hola nie tak od razu też uwierzyłem stosowałem poprzednio wszystkie inne
dostępne
diety. Rok przygotowywałem się teoretycznie znałem już wszelkie za i przeciw
ale jeszcze nie odżywiałem się optymalnie. Dopiero przypadek sprawił , że osoba
ciężko chora na cukrzycę z przedawkowania , z którą osobiście byłem u lek. J.
Kwaśniewskiego w Ciechocinku w podróży ze względu na stan zdrowia towarzyszyła
nam lekarka. Po trzech miesiącach używał tylko śladowe ilości insuliny a waga u
niego padła o 20 kilogramów. Ja dopiero wówczas gdy osobiście mogłem się
przekonać zacząłem stosować żywienie optymalne, które stosuję do dziś już ponad
5 lat z rodziną . Tak rzeczywiście większość osób stosuje to żywienie przez taki
okres ponieważ na Górnym Śląsku w Katowicach w Dzienniku Zachodnim ukazywały
się cykliczne artykuły o żywieniu lek. Jana Kwaśniewskiego.
W tym czasie zarejestrowano Ogólnopolskie Stowarzyszenie Bractw Optymalnych
powstały liczne oddziały w całej Polsce. Optymalnych ciągle przybywa. Jak już
poprzednio wspomniałem w ciągu pięciu miesięcy ubyłem na wadze 23kg teram mam
należną wagę oraz miażdżycę w nogach. Nigdy nikogo nie leczyłem bo się po prostu
na tym nie znam. Ale na żywieniu znam się doskonale i każdemu potrzebującemu
mogę udzielić stosowną radę. Przygotowałem wielką tabelę produktów z
zawartością w 100 gramach białka,tłuszczu i węglowodanów, kalorie, oraz unikalne
przeliczenia odpowiedniego stosunku do każdego produktu. Wraz z kolegą z
odległego krańca Polski opracowaliśmy liczydło optymalne , które samo oblicza
wartości
w zależności od zużytych produktów. Dlaczego wiele osób zniechęca się do
żywienia optymalnego o tak ja je nazwałem jest to żywienie matematyczne i w
początkowym okresie bez liczenia niestety nie można się prawidłowo odżywiać.
Czytam wszystkie błagalne i anty listy na grupie no cóż nie wszystkim pomoc jest
potrzebna.
Tylko o jednym trzeba pamiętać, że wszelkie choroby biorą się z jedzenia innych
chorób nie ma.
Pytałeś w którymś z postów co z nadmiarem białka. Ponieważ bez białka nie ma
życia a nasz organizm nie magazynuje to białko musimy je niestety dostarczać
codziennie do organizmu. Proporcja ile tego białka potrzeba to właśnie jest to
co odkrył lek. J Kwaśniewski. Potrzeba 0,8grama białka na 1 kg wagi ciała.
Nadmiar spożytego białka wątroba musi przerabiać na węglowodany a te z kolei na
tłuszcz. Więc jest to robota wykonywana w organizmie niepotrzebnie /pracują
wszystkie maszyny/.
Jedna rzecz jest ważna o czym większość osób nie wie, że tłuszczu który
spożywamy bezpośrednio się nie tyje. Tyje się tylko z nadmiaru białka i
węglowodanów stąd właśnie biorą się te proporcje ustalone przez lek dietetyka
Jana Kwaśniewskiego.
Wiele lekarzy którzy zapoznali się z tym modelem żywienia prowadzą Arkadie już
obecnie na terenia całej Polski.
Niestety jest to coś dla większości lekarzy którzy nie kwapią się by zapoznać
się chociaż ogólnikowo z tym żywieniem a wnioski wyciągają pochopnie bez
sprawdzenia. Lekarze się czepiają żywienia optymalnego a zapominają , że
medycyna nie jest nauką lecz jedynie praktyką, którą wykonują i , że nie powinni
odrzucać nic bez sprawdzenia.
"Czy doktor Jan Kwaniewski ma rację" po prostu nie wiem nie znam się na tym a
badania które zostały przeprowadzone potwierdzają, że tak. Ciągle jeszcze czekam
może się odczekam jakiejś rzeczowej dyskusji pomiędzy lekarzami a Janem
Kwaśniewskim / ciągłe tylko pełny tytuł, i nazwisko ze względu na zbieżność z
Prezydentem/. Dopóki taka dyskusja się nie odbędzie dopóki nie zostaną ponownie
przeprowadzone badania Sam się zgłaszam na ochotnika. Tak długo lek. Jan
Kwaśniewski będzie miał rację. Kto stara się przeszkodzić i zniechęcać do
żywienia optymalnego farmaceuci , którzy tracą ogromne środki bo odżywiający się
optymalnie kupują znikomą ilość lekarstw lub w ogóle nie kupują.
Tu warto dodać, że Polacy codziennie kupują insulinę za 1 milion dolarów. I jak
tu można powiedzieć , że cukrzyca jest wyleczalna skoro to wielki biznes.
Wielkie niezadowolenie zapanowało na Śląsku ponieważ spożycie insuliny spadło o
ponad 60% a że cukrzyca jest wyleczalna tego niestety nie chcą zrozumieć
najbardziej zainteresowani.
Jak można cukrzyków karmić surówkami, skoro my tych surówek nie trawimy tylko
rozdrabiamy i wydalamy. My przecież nie mamy dwóch żołądków tak jak krowa.
Surówki potrzebują większą ilość insuliny do trawienia. Jakie jest zdziwienie
osób chorych na cukrzycę którzy przechodzą na żywienie optymalne jak odstawią
warzywa od razu przez to samo mogą odstawić o połowę lub zmniejszyć dawki
insuliny.
Powracając do tytułowego pytania. Jeżeli cośkolwiek komuś taki czy inny produkt
z jakiejś firmy nie robię to nigdy celach reklamowych tylko po prostu , że jest
to produkt sprawdzony i godny polecenia oczywiście nie każdy może się ze mną
zgodzić a książki dostępne są różne czasami przechodzimy obok nich a one leżą
sobie niezauważone a czasami jest dobrze znać i poznać opinie innych wybitnych
osób
Na grupie jest wiele wybitnych znawców różnego rodzaju diet .są różne gusta ,
które szanuję marzy mi się kompromis żeby przygotować do wyboru różnego rodzaju
jadłospisy ogólnodostępne do wyboru no ale w tym przypadku niestety praktyka
jest trochę potrzebna a nie tylko teoria. zawsze chętnie bezinteresownie pomogę.
Dużo zdrowia Morgano

15. Data: 2002-05-05 16:11:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wieczność. Książka całkowicie sponsorowana przez autora jest wydaniem
> prywatnym. Przy układzie tej książki pomagała córka.

Kto finansuje/sponsoruje publikacje książek napisanych przez Kwaśniewskiego?

> [...]
> a dewotki po mieście obnoszą się z tą książką.
> Nigdy nie stosował żywienia optymalnego. Jest to po prostu odpustowa szmira.

No cóż... każdy chce "zaistnieć" a w dzisiejszych czasach książkę wydać może
każdy i napisać w niej co tylko mu się podoba. Czy to Bezner czy Kwaśniewski.

16. Data: 2002-05-09 21:15:22

Od: "chaciur" <g...@w...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MORGANO/BYTOM <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ab2v01$ro4$...@n...tpi.pl...
> optymalna

a powyzsze jak skomentujesz?

> [...]
> hola nie tak od razu też uwierzyłem stosowałem poprzednio wszystkie inne

A ile czasu byles weganinem?

> Rok przygotowywałem się teoretycznie znałem już wszelkie za i przeciw
> ale jeszcze nie odżywiałem się optymalnie.

:)) osiagnales oswiecenie bez 'energetycznego kopa'?

> [...]
> nam lekarka. Po trzech miesiącach używał tylko śladowe ilości insuliny a waga u

Ten sam efekt od lat a nawet tysiacleci mozna osiagnac
glodowka, nie ryzykujac z nowa niesprawdzona dieta
wymyslona przez Jana K, podajacego sie za proroka.

> [...]
> okres ponieważ na Górnym Śląsku w Katowicach w Dzienniku Zachodnim ukazywały
> się cykliczne artykuły o żywieniu lek. Jana Kwaśniewskiego.

Czyzby Dziennik Zachodni byl jakims fachowym periodykiem ;)
To co Wy sie tak nasmiewacie z Tiny i Pani Domu?

> W tym czasie zarejestrowano Ogólnopolskie Stowarzyszenie Bractw Optymalnych

bez obrazy ale dla mnie to brzmi sekciarsko

> powstały liczne oddziały w całej Polsce. Optymalnych ciągle przybywa. Jak już
> poprzednio wspomniałem w ciągu pięciu miesięcy ubyłem na wadze 23kg teram mam
> należną wagę oraz miażdżycę w nogach.

to chyba nienajlepiej?

> Nigdy nikogo nie leczyłem bo się po prostu
> na tym nie znam. Ale na żywieniu znam się doskonale i każdemu potrzebującemu
> mogę udzielić stosowną radę.

Ta Twoja pewnosc jest niepokojaca.
No wiesz ja rozumiem ze chciales sie zareklamowac,
ale czy to nie styl samochwaly?

> [...]
> chorób nie ma.
> Pytałeś w którymś z postów co z nadmiarem białka.

Tak, pytalem co zrobicie z nadmiarem bialka
po optokalipsie.

> [...]
> tłuszcz. Więc jest to robota wykonywana w organizmie niepotrzebnie /pracują

Odpowiedziales nie na temat

> [...]
> węglowodanów stąd właśnie biorą się te proporcje ustalone przez lek dietetyka

Tyje sie od nadmiaru pozywienia, myslisz ze na DO nie
mozna przytyc?

> [...]
> medycyna nie jest nauką lecz jedynie praktyką, którą wykonują i , że nie powinni

Tak samo przecietny lekarz traktuje glodowke,
choc dowody na jej lecznicze dzialanie sa duzo
silniejsze niz te dotyczace DO.

> [...]
> przeprowadzone badania Sam się zgłaszam na ochotnika. Tak długo lek. Jan

Nie rozumiesz jak dziala nauka. To Kwasniewski
ma co udowadniac a nie na odwrot.

> [...]
> warzywa od razu przez to samo mogą odstawić o połowę lub zmniejszyć dawki

Naciagasz fakty, to nie jest kwestia odstawienia warzyw a raczej
bialego pieczywa czy slodyczy, oraz generalnie zmniejszenia
ilosci pokarmu.

> [...]
> jest trochę potrzebna a nie tylko teoria. zawsze chętnie bezinteresownie pomogę.

Dzieki, i na wzajem.
Ja sie czepiam optymalnych za styl propagandy jaka
uprawiaja i slepa wiare w proroka.

pozdrawiam Chaciur

Jak przytyc ?
doradzcie