Re: dla zmotoryzowanych

Data: 2000-01-24 09:03:24
Temat: Re: dla zmotoryzowanych
Od: m...@u...idn.org.pl (Michal 'Orr' Daszkowski)

A więc stało się! ;-) Dnia Sat, 22 Jan 2000 22:37:14 GMT, osoba podpisująca
się: Konrad Turowski <t...@p...net>, w artykule:
<uiqi4.51737$X3.1093119@news.tpnet.pl> napisała:

> Na stacji benzynowej "BP" w Lodzi przy al. Wlokniarzy spostrzeglem dzis
> umieszczony w widocznym miejscu znak inwalidzki z podpisem informujacym, ze
> trzykrotnym sygnalem klaksonu mozna przywolac obsluge, aby nie wysiadajac z
> auta zatankowac paliwo. Podobno takie znaki sa od kilku dni na wszystkich
> stacjach "BP" w Lodzi (a moze nie tylko w Lodzi?).

W Warszawie też widziałem. Zdaje się, że jakiś czas temu ,,BP''
postanowiła to wprowadzić na wszystkich swoich stacjach. Z tego
wynika, że rzeczywiście to zrobili. :-) Hmmm... a może mi się
pomyliło ze ,,Statoil''? ;-))) W każdym razie ,,Statoil'' chyba
też! :-)

> Sprawdzilem, ze system
> rzeczywiscie dziala - nie tylko tankuja ale rowniez pobieraja naleznasc
> (mozna placic karta), a nawet - jesli sie tylko poprosi - myja przednia
> szybe i reflektory oraz sprawdzaja cisnienie w oponach!
> Czegos takiego jeszcze nie doswiadczylem nigdy na zadnej stacji wiec spiesze
> z radoscia poinformowac wszystkich, ktorym to "odkrycie" moze sie przydac.

A ja widziałem to na jakimś CPNie [!] :-) i na stacji jakiejś
jeszcze innej firmy.

Generalnie to nigdy się nie spotkałem z odmową ani nieuprzejmością
pracowników żadnej stacji. :-) Natomiast faktycznym problemem jest
,,przywołanie'' pracownika -- szczególnie na dużych stacjach
samoobsługowych, a takich jest znacząca większość. :-( A może by
tak wysmażyć jakieś pisemko do przedstawicielstw koncernów
paliwowych w Polsce, żeby coś takiego powprowadzali? W sumie koszt
z ich strony niewielki. Jedna, dwie tabliczki informacyjne na
danej stacji. Tzn. do tych, które tego jeszcze nie zrobiły! :-)))

Pozdrawiam
Orr

PS. Można by jeszcze zaproponować, żeby na tych dużych tablicach
stojących przy drogach był znaczek inwalidzki, jeżeli stacja jest
przystosowana [np. kibelek dostępny dla ON]. Takich stacji jest
już trochę, ale taką z daleka widoczną informację to widziałem
może ze dwa razy.

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |