dlaczego pączki kupne są lepsze?

61. Data: 2005-11-24 09:14:36

Temat: Re: dlaczego pączki kupne są lepsze?
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:af0bo1duvhkq8gd59v1if72d8kmmpbj1ar@4ax.com...

> Kiedy ona sie zalosnie nie chwalila, slowo daje....przez swiat i
> historie bylo jest i bedzie duzo pilnie strzezonych przepisow,

i ja tego nie neguje, ale to nie restauracja czy fabryka z patentami tylko
miejsce spotkan ludzi, którzy wymieniaja sie przepisami a nie licytuja kto
ma lepszy ale nie da.

pozdrawiam
Basia

62. Data: 2005-11-24 09:18:44

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gusiek napisał:

> Zachowujecie się jak strażniczki ładu rodem kółka gospodyń wiejskich pod
> patronatem partii moherowych beretów.

Do Twych tajemnic alchemicznych mam stosunek obojętny, natomiast
zaciekawiło mnie, co chciałaś przekazać grupowiczom przez tę wyszukaną
metaforę? ;)
--
pa, BasiaBjk

63. Data: 2005-11-24 09:24:34

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Gusiek wrote:
> Smutne to, że aż tak nudny pędzisz żywot ;)
O moj zywot sie nie martw - przyjrzyj sie lepiej swojemu.

Pozdrawiam,
robal.

64. Data: 2005-11-24 09:30:13

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Gusiek wrote:
> Skąd miałąm
> wiedzieć, ze taka burza będzie wśród dorosłych (chyba) użytkowników... Swoją
> drogą zabawne doświadczenie.
Zabawnym od wielu, wielu lat doswiadczeniem stalo sie upowszechnienie
netu, ktore doprowadzilo do tego, ze niestety kazdy moze z niego
korzystac, w efekcie czego pewne bardzo eleganckie zasady calkowicie
zanikly :(

Pozdrawiam,
robal.

65. Data: 2005-11-24 09:34:19

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> każdy
>
> Nic mi nie wiadomo, żeby regulamin grupy zabraniał niepodawała przepisu,
jak
> się na to niem a ochoty.

Bo tego nie reguluje regulamin, to zależy tylko od kultury i życzliwości.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

66. Data: 2005-11-24 09:42:14

Temat: Re: dlaczego p?czki kupne s? lepsze?
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:6qtao19aq6b45q6r6c337sfcsce0u7dcaq@4ax.com...
> On Thu, 24 Nov 2005 08:52:20 +0100, "Gusiek"
> <a...@W...onet.pl> wrote:
>

> Bardzo mi sie podoba, jak ludzie saie oburzaja na to - niech
> wykaza, gdzie jest napisane, ze trzeba pisac wszystkie przepisy,
> jakie sie zna.. co za bzdura

A na wschodzie to bekaja i pierdza przy jedzeniu, i tez uchodzi.
To nie chodzi o podawanie przepisu, tylko chodzi o to, ze powiedziec na
grupie o kuchni ze wszyscy maja przepisy na paczki do kitu, a jest sie w
posiadaniu bardzo dobrego przepisu, tylko wara motlochowi, to po prostu
niegrzecznosc.
Wcale sie nie zdziwie jak to bedzie kolejna osoba odchodzaca z grupy z
placzem ze tu jakis dzudzu szaleje.

--
"Zaluj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

67. Data: 2005-11-24 09:56:03

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupie o kuchni ze wszyscy maja przepisy na paczki do kitu, a jest sie w
> posiadaniu bardzo dobrego przepisu, tylko wara motlochowi, to po prostu

Ja podałam swój przepis to w komentarzu od właścicielki tajemnej receptury
dostałam "ZIEEEEEEEW"... bardzo to miłe z jej strony...

pozdrawiam
Basia

68. Data: 2005-11-24 09:59:09

Temat: Re: dlaczego pączki kupne są lepsze? I serniki też.
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nigdy
>
> Bo co?

Bo będziesz żałosna - przychodzić z pytaniem do ludzi którym się powiedziało
że od Twoich własnych tajemnic wara.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

69. Data: 2005-11-24 10:11:40

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja podałam swój przepis to w komentarzu od właścicielki tajemnej receptury
> dostałam "ZIEEEEEEEW"... bardzo to miłe z jej strony...

Jacyś nienowocześni jesteśmy chyba. Naokoło Coca-cole z tajemnymi
przepisami, a my się oburzamy w tych swoich beretach, cokolwiek miałoby to
znaczyć i jakikolwiek miałoby to mieć nikły związek z rzeczywistością (bo
ani berety, ani oburzenie, ale niech już sobie połechcą ego).

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

70. Data: 2005-11-24 10:25:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Nov 2005 10:42:14 +0100, "flower" <f...@w...pl>
wrote:

> [...]
>niegrzecznosc.
>Wcale sie nie zdziwie jak to bedzie kolejna osoba odchodzaca z grupy z

Twoja interpretacja tego, co napisala Gusiek jest ciekawa...

Pierz, co zupelnie inaczej zrozumial....hhmmmmm
K.T. - starannie opakowana

Puchatek
gnocchi ze szpinaku i ricotty
niedzielny informatyk - przepis