Re: dlaczego smierdzi w lazience?

Data: 2005-02-08 10:23:54
Temat: Re: dlaczego smierdzi w lazience?
Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

Sierp napisał(a):

> tak, wiem :)
> czekam na wszystkie informacje, i pewnie go podwyzsze
> wydaje mi sie, ze jak jest juz syfon itp to nie musi byc tak
> wysoko - to chyba chodzi o cisnienie przy wyrzucaniu wody z pralki
> (aby nie wywalilo weza)

Odpływ musi być wyżej niz poziom wody w pralce podczas prania - jak
będzie za nisko, to pralka będzie podczas prania nabierać wody i ją
wylewać (jak w naczyniach połaczonych). Ewentualnie musisz wąż odpływowy
wygiąć w takie "U do góry nogami" ze szczytem wysoko. Ja w pralce miałem
taką plastikową kształtkę wyginającą wąż w U do zamontowania na końcu
węża i oparcia o krawędź sedesu, użyłem tego na środku węża i zawiesiłem
na tylnej ścianie pralki - dziki temu mam problem wysokości odpływu z głowy.
Syfon mam taki z kulką jak Ty.
Ja bym na twoim miejscu podniósł ten odpływ tak z pół metra do góry (ile
- sprawdź w instrukcji pralki) plastikową rurką mocowaną obejmą do
ściany. I na końcu zamontował ten syfon (oczywiście odwrotnie - z
podłączeniem węża od dołu). To chyba najmniej kłopotliwe jest.
Jeżeli chodzi o czyszczenie syfonu, to rano sprawdziłem - jest OK (po
ok. 1,5 roku użytkowania).

--
Paweł Muszyński