Re: [długie]masz kłopoty z podejmowaniem decyzji?

From: "Madzik" <a...@a...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: [długie]masz kłopoty z podejmowaniem decyzji?
Date: Thu, 1 Aug 2002 09:09:15 +0200

Użytkownik GosiaH <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> Żadne zdawania się na gust innych nie wchodzą w rachubę.

No wlasnie :-). Te metodę i ja w pelnie popieram :-)

A jakbys zostala "uszczesliwiona" firankami kupionymi wedlug gustu kogos
innego (ktory to gust jest zreszta diametralnie inny od Twego)? I to po
tym, jak poprosilas aby tego nie robiono? Bo tego dotyczylo to, o czym
pisala Hania na poczatku (ja zreszta tez :-) )

> Ja się na takich typach nie znam, serio piszę, pod tym względem to ja
> akobieca jestem, więc tak prawdę mówiąc musimy sobie darować, bo się
nie
> dogadamy. Ja nie rozumiem co Ty napisałaś. Czy bycie tą blondynką
> implikuje zakaz noszenia brązów? O to chodzi, bo nie wiem.

Bo 1. Nie lubie brazowego (Mama o tym wie) (i ten powod dla mnie jest
sam w sobie wystarczajacy :-) ) 2. Zle sie czuję w brazowym (widzą to
wszyscy, oprocz Mamy najwidoczniej) 3. Jest to uzasadnione uczucie, bo
wg wizazystki jestem typem "lato" (jasne chlodne kolory - roze, blekity,
fiolet, zimne pastele, generalnie jasne kolory, a nie cieple jesienne
brązy).

> Ale ja uważam, że skoro to jest rodzina (w pełnym tego słowa
znaczeniu)
> to trzeba o tym rozmawiać. Może one nie wiedzą, że Ty to tak widzisz?

Raczej czasem nie chca wiedziec. Ale moze czasem ja czegos tez nie chce
wiedziec?....
Czasem naprawde nie da sie czegos komus wytlumaczyc, a wszelkie proby
"pogadania", albo poproszenia sa odbierane jako atak personalny na
osobe.... zreszta nieistotne.
Inne sytuacje i zachowania rekompensuja te opisywane powyzej (m.in.
akceptowalny przez rodzicow stosunek do wnuka :-) ), wiec mysle ze i tak
mogloby byc znacznie gorzej.

> Aaaaaaaaa <ze zrozumieniem>

...i w ten sposob sie konczy sie wiekszosc prob porozmawiania na
jakikolwiek temat (wiekszosc, bo kilka bylo udanych i o tych staram sie
pamietac:-) ). Niby wszystko OK przy rozmowie, a potem i tak odwrotnie.
Noo, nie zawsze wszystko OK przy rozmowie, bo czasem slyszy sie cos
zupelnie innego niz jest powiedziane (to pewnie te problemy z
komunikacja, o ktorych kiedys pisal Sokrates...). Ale to juz zupelnie
inna historia ;-).

(staralam sie maksymalnie skrocic...)
Magda