do noszacych soczewki kontaktowe.

1. Data: 2003-09-20 18:55:18

Temat: do noszacych soczewki kontaktowe.
Od: "Kuba" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

nie gniewajcie sie, moze nie jest to do konca na temat urody, ale wiem, ze
tu sporo osob nosi soczewki kontaktowe, dlatego mam pytanie: czy ktos uzywal
kiedys 3-miesiecznych szkielek firmy bousch&lomb (nie wiem czy to tak sie
pisze). kiedys na samym poczatku noszenia mialam jedna pare (dobrana przez
okuliste), ale w ogole nie moglam w nich czytac (jestem krotkowidzem)
literki mi sie rozmazywaly,nie moglam rowniez pomalowac paznokci, tragedia.
za to z daleka widzialam idealnie. zaupelnie jakbym zamienila jedna wade na
druga. no i dzisiaj kolezanka mi mowi, ze uzywa tych soczewek, placi 60 za
pare (ja za swoje miesieczne place 44) i przez trzy miesiace ma spokoj. w
zwiazku z tym powaznie zaczelam zastanawiac sie nad ponownym zakupem
soczewek bouscha (bardziej sie oplaca).
czy ktos z was mial moze podobne problemy z ww soczewkami, czy po prostu
trafilam na wadliwa pare? jakie ogolne wrazenia po ich stosowaniu? czy
spokojnie starczaja na te 3 miesiace?
z gory dziekuje za odpowiedzi i jeszcze raz przepraszam, ze nie za bardzo na
temat, ale to wazne dla mnie....

pozdrawiam i sciskam

nata

1. Data: 2003-09-20 19:25:30

Temat: Re: do noszacych soczewki kontaktowe.
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos uzywal
> kiedys 3-miesiecznych szkielek firmy bousch&lomb
tak, ja używam

> [...]
tragedia.
> za to z daleka widzialam idealnie. zaupelnie jakbym zamienila jedna wade
tak nie powinno być, moze maiłaś źle dobrane soczewki.

> jakie ogolne wrazenia po ich stosowaniu?
bez zarzutów. mają delikatnie barwione brzegi, dzięki czemu łatwo je wyłowić
(zauważyc) z pojemniczka z płynem; są niewuczuwalne (jak dla mnie) i w miarę
ekonomiczne (z tym, że ja płacę 73 zł za parę i taniej nigdzie nie
zanalazłam). jedyna wada to to, że teoretycznie trzeba intensywniej dbać o
ich higiene, zeby w ciągu tych 3 miesięcy nie złapać infekcji (ale to chyba
teoria, bo ja je noszę od 4 lat i nigdy nie miałam żadnej infekcji oka, a
mojemu dbaniu o soczewki można bardzo dużo zarzucić)

> czy
> spokojnie starczaja na te 3 miesiace?
nawet na dłużej... tzn. po 3 miesiacach wymieniam je z rozsądku, a nie
dlatego, że sie zauważalnie zużywają

1. Data: 2003-09-20 19:58:53

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <g...@p...com> napisał
> nie gniewajcie sie, moze nie jest to do konca na temat urody, ale wiem, ze
> tu sporo osob nosi soczewki kontaktowe,

No nie wiem czy sie nie pogniewam ;))))

> [...]
tragedia.
> za to z daleka widzialam idealnie. zaupelnie jakbym zamienila jedna wade

Ja niestety mam to samo z Bauchami :( I to nie z jedna para - bo robilam
kilkakrotne podchody do produktow tej firmy. Jesli ci nie szkoda pieniedzy,
to mozesz sprobowac. Ja niestey swoje musialam wywalic :/ Znam bardzo duzo
osob, ktore sobie chwale te soczewki, ale nietolerujacych tez jest sporo.

1. Data: 2003-09-20 20:47:48

Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
duzo
> osob, ktore sobie chwale te soczewki, ale nietolerujacych tez jest

Ja Bausche swietnie toleruję. podobnie focusy. Za to Johnsonów nie moge
nosić - żadnych, bo widzę podwójnie :-(

--
Pozdrufy
Didlo

1. Data: 2003-09-20 21:34:28

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> ja płacę 73 zł za parę i taniej nigdzie nie
> zanalazłam

W supermarketowych optykach np. L'Optique czy Vision Express sa po 129 zl za
opakowanie 4 szt.

1. Data: 2003-09-20 21:40:26

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <g...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> czy ktos z was mial moze podobne problemy z ww soczewkami, czy po prostu
> trafilam na wadliwa pare? jakie ogolne wrazenia po ich stosowaniu? czy

Ja nosze Bausch&Lomb 3miesieczne i bardzo je sobie chwale. Jednak z
soczewkami to sprawa bardzo idywidualna, wiec moze byc tak, ze Ty akurat ich
nie tolerujesz. Jest tez jeszcze jedna kwestia: nie powinno sie kupowac
soczewek o takiej samej ilosci dioptrii co okulary ktore nosisz. Gdzies
kiedys czytalam jakis artykul na ten temat i pisano tam, ze soczewka jest
blizej oka niz szklo okularow, wiec musi byc nieco slabsza (chodzi o
zalamywanie sie swiatla czy cos). Glowy za to nie dam, moze to jakas kolejna
chora teoria, ale moze nie?
Natomiast zdecydowanie nie polecam plynu Bausch&Lomb ReNu Multi Plus. Dziwna
sprawa: mialam go na poczatku swojej "kariery soczewkowicza" i byl ok, ale
jak ostatnio kupilam butle, to mialam tak zaczerwienione i piekace oczy, ze
musialam przestac go uzywac. Po powrocie do mojego ukochanego Opti Free
dolegliwosci zniknely jak reka odjal. Nie mam pojecia co to bylo, uczulenie
jakies, ki diabel? A moze firma zmienila sklad chemiczny plynu?...

1. Data: 2003-09-20 21:44:03

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> tak, ja używam

ja tez - uzywam ich od wielu lat.

> tak nie powinno być, moze maiłaś źle dobrane soczewki.

ale sklep przez pomylke dal zle dioptrie lub zal srednice soczewek - mi sie
to kiedys zdarzylo.

> ja płacę 73 zł za parę i taniej nigdzie nie zanalazłam

szkoda, ze nie napisalas z jakiego miasta stukasz, bo ja w wwie kupuje za 56
zl. w normalnych optyku, a nie jakiejs hurtowni.

1. Data: 2003-09-20 21:45:25

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ja Bausche swietnie toleruję. podobnie focusy. Za to Johnsonów nie moge
> nosić - żadnych, bo widzę podwójnie :-(

bausze nosze od lat i nie mam zadnych problemow, zas kazde podejscie do
focusow (kolorowych) konczylo sie zapaleniem spojowek:) oczki to jednak
delikatny i nieprzewidywalny organ:)))

1. Data: 2003-09-20 21:46:28

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szkoda, ze nie napisalas z jakiego miasta stukasz, bo ja w wwie kupuje za
56
> zl. w normalnych optyku, a nie jakiejs hurtowni.

kurcze, z wawy piszę. gdzie kupujesz tak tanio?

1. Data: 2003-09-20 22:03:47

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kurcze, z wawy piszę. gdzie kupujesz tak tanio?

tarchomin. ul. swiatowida - optyk jest w budynku championa. tez bylam
zdziwiona, gdy sie otworzyli, myslalam, ze to jakas krotkotrwala promocja.
ale oni sa juz ponad rok i ceny takie same, a mnie sie z oczami nic nie
dzieje. a wszedzie indziej placilam ponad 70 zl!!!
dodatkowo maja czesto promocje np. teraz do duzego plynu (46 zl firmy solo)
dodaja za darmo taki maly, co normalnie kosztuje ok. 20 zl.

podaje ci tel. 519-49-94 (czynni sa 7 dni w tygodniu, tak, jak champion)

solarium a kąpiel
siłownia czy fitness
trwala w domu - schwarzkop
Studio urody [Wroclaw]