do smiechu?

1. Data: 2003-04-26 19:20:20

Temat: do smiechu?
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajny przepis znalazlam w internecie:

***
Kawa "Tchibo" trzepana

Składniki:
łyżeczka kawy rozpuszczalnej "Tchibo"
4 łyżki mleka skondesowanego
słoik z zakrętką
_ręka_żony_

Przygotowanie:
_Wszystkie_składniki_umieścić_w_słoiku_, zakręcić i energicznie
potrząsać aż do uzyskania bujnej piany. Zawartość słoika wlać do
filiżanki i zalać wrzątkiem. Piękna pianka i oryginalny smak
gwarantowane. Podaj to co najlepsze !!!

***
Żeby nie ta ręka w słoiku, może i by to było dobre ;)

Skoro jest zwyczaj podawania źródeł:
http://www.tchibo.pl/slodki.html
Swoją drogą fajne przepisy kawowe tam są.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-04-28 10:28:06

Temat: Re: do smiechu?
Od: "Jola S" <j...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo podobnie robi się w ten sposób kawę po grecku (Frappe)
tylko uzupełnia się zimną wodą i dorzuca kostki lodu.
Polecam na upały.
Ja piję mocniejszą kawę wię sypię więcej kawy.
Ręka żony służy do potrząsania słoikiem .

1. Data: 2003-04-28 10:34:22

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Polecam na upały.
> Ja piję mocniejszą kawę wię sypię więcej kawy.
> Ręka żony służy do potrząsania słoikiem .

Oczywiscie, mozna sie tego domyslic. Aczkolwiek raczej niefortunnie
sformulowali przepis. Juz nie wspomne, ze szowinistycznie.

Pozdrawiam,
Ania

Obwarzanki serowe
Coś węgierskiego