Re: drzwi wew. - co polecacie? :)

Data: 2005-10-28 07:01:47
Temat: Re: drzwi wew. - co polecacie? :)
Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

Użytkownik "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> napisał w wiadomości
news:376f0$43610dcc$540ad6e0$4008@news.chello.pl...

> Watpie czy za taka kase mi sie uda... Nie sadze aby drzwi robione na
> wymiar wraz z oscieznica i okuciami kosztowaly ponizej 750zeta za
> sztuke...
>
> pozdro
> zitom

zgadza sie, drewnianych drzwi nie pzrebije zadna okleina - ja za takie drzwi
zaplacilem 600 pln - sosonowe, robione na wymiar wraz z
ościeżnicą "skrzynkową", jak to nazywał ten stolarz - wygląda jak
regulowana, obejmuje cały mur (za debowe chcial 1000pln). Muszę tylko
dokupić szybki i klamki. Aha, i transport musiałem sobie sam zorganizować.
Stolarz z okoolic Żarnowa, gdzieś
za Opocznem