dusznosc

1. Data: 2005-02-10 23:05:57

Temat: dusznosc
Od: adderek <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu (okolo 2 miesiace) mam problem z oddychaniem.
Dokladniej to oddycham bez problemowo ale jest mi duszno.
Pomaga mi robienie malych czestych oddechow zamiast spokojnych dlugich.
Wybieram sie za jakis czas z tym do lekarza ale nie znajde chyba na to
czasu przez nastepny miesiac. Czy ktos ma pomysl na podstawie tak
niklego opisu co mi moze byc?

2. Data: 2005-02-11 11:52:59

Temat: Re: dusznosc
Od: "Leslaw Bidzinski" <l...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie nalezy bagatelizowac objawow jakie Pan opisal, moze to byc spowodowane
niegroznym problemem ale moze to byc take w wyniku czegos powaznego. Nie
czekalbym miesiac na wizyte do lekarza, tylko pojsc jak najpredzej.
Zycze zdrowia

Leslaw Bidzinski

This mailbox protected from unsolicited email by Spam X-terminator
from StompSoft http://www.stompsoft.com

3. Data: 2005-02-11 17:04:32

Od: piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Feb 2005 00:05:57 +0100, adderek napisał(a):

> [...]
> Wybieram sie za jakis czas z tym do lekarza ale nie znajde chyba na to
> czasu przez nastepny miesiac. Czy ktos ma pomysl na podstawie tak

postaraj się znaleźć czas na lekarza możliwe szybko. to mogą być
początki astmy, reakcja alergiczna lub nowotwór. oceń sam co jest
ważniejsze...

pozdrawiam,
piotr

I co wy na to ? niewierni !!! ;)
profilaktyczno-terapeuty czna rola zajęć sportowo-rekreacyjnych
brak miesiączki-pomocy!
Oblicza Medycyny Ratunkowej - III Studencka Konferencja Naukowo-Szkoleniowa
renta po amputacji piersi i węzłów