Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Re: dyskusja i prośba o dwa zdania wytłumaczenia, długie, przepraszam Re: dyskusja i pro?ba o dwa zdania wytłumaczenia, długie, przepraszam

Re: dyskusja i pro?ba o dwa zdania wytłumaczenia, długie, przepraszam

Data: 2001-09-05 22:04:13
Temat: Re: dyskusja i pro?ba o dwa zdania wytłumaczenia, długie, przepraszam
Od: Robert Pyzel <r...@b...pl>

On Wed, 05 Sep 2001 08:53:27 GMT, f...@p...com (Franz
Maurer(TM)) wrote:
[ciach ...]
>Zaprawde powiadam wam nie wiem co ma tu homeopatia do amputacji...
>Nic na to nie poradzisz ze alkohol stal sie podstawa do sporzadzania
>wielu extraktow i nalewek w dawnej medycynie, o gorzalkach
>przeciwcholerycznych i innych spiritusach nie wspomne.
Słyszałem kiedyś, że podczas II Wojny Światowej podawano alkohol
dożylnie. Konkretnie w odziałach pancernych (naszych i radzieckich),
gdzie duży procent ofiar to poparzeni, aby mogli przetrwać szok
dostawali dożylnie alkohol z glukozą (solą fizjologiczną?).
Słyszałeś kiedyś o takich praktykach, czy to legenda ?
--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
W wieku 90 lat adepci Tai Chi poruszają się tak samo szybko,