działka budowlana 200 metrów od masztu GSM

1. Data: 2010-10-05 08:24:28

Temat: działka budowlana 200 metrów od masztu GSM
Od: ad <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam mozliwosc kupienia działki budowlanej na powstalym niedawno osiedlu.
Gmina wydzielila tam okolo 20 dzialek. Sek w tym ze obok stoi 40 metrowy
maszt GSM plusa z nadajnikami.
Najblizsze działki maja do nadajnika około 100 metrów, ta która oglądam
jest około 200 metrów od nadajnika.
I teraz nie wiem co mam zrobic, bo działka mi sie podoba, lokalizacja
fajna, cena dosc atrakcyjna.
Co radzicie? Wiem, ze ten nadajnik moze miec jakis wplyw na cene gruntu,
bo niektorzy moga podchodzic sceptycznie do tej lokalizacji.
Mieszka ktoś w takiej odległosci od stacji przekaźnikowej?
Aha, działki w odległosci 100 metrów od nadajnika już wykupili, wiec
chyba na to nie wszyscy zwracaja uwagę.

2. Data: 2010-10-05 08:34:37

Temat: Re: działka budowlana 200 metrów od masztu GSM
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ad" <a...@w...pl> wrote in message news:i8enbs$qis$1@news.task.gda.pl...
> [...]
> Mieszka ktoś w takiej odległosci od stacji przekaźnikowej?
> Aha, działki w odległosci 100 metrów od nadajnika już wykupili, wiec chyba

Kup. Najwyżej pokryjesz dom folią miedzianą w klatkę Faradaya - pozbędziesz
się nie tylko GSM, ale Haarpu i smogu elektromagnetycznego powodoiwanegop
przez Kosmos, stacje radiowe i urządzenia energetyczne.

3. Data: 2010-10-05 08:49:52

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Mieszka ktoś w takiej odległosci od stacji przekaźnikowej?

mieszkam ok. 400 m, jak jest mgła to fajne efekty widać powodowane
oświetleniem masztu:-) innych dodatnich ani ujemnych nie zauważyłem

--=olo=--

4. Data: 2010-10-05 09:02:36

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote in message
> (...)
>
> mieszkam ok. 400 m, jak jest mgła to fajne efekty widać powodowane
> oświetleniem masztu:-) innych dodatnich ani ujemnych nie zauważyłem
>
> --=olo=--

Pada najpierw na patrzałki...

5. Data: 2010-10-05 09:37:25

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote in message

> Pada najpierw na patrzałki...

patrzałek nie noszę:-)

--=olo=--

6. Data: 2010-10-05 10:19:59

Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Osobiście bym nie kupił ...

Zauważyłem "ciekawostkę" że działki których nikt przez lata nie chciał
kupić nawet za psie pieniądze ze względu na mało ciekawą lokalizację i
"towarzystwo" nagle są sprzedawane i to za naprawdę duże pieniądze ...

Nie wiem czy ludzie nie patrzą co kupują , nie patrzą na "sąsiedztwo"
czy co ?

Potem mamy jakies domy/bloki obok wielkich słupów energetycznych ,
masztów , obok bardzo uczęszczanych węzłów kominikacyjnych , obok
lotnisk , obok kurzych ferm i tym podobnych "ciekawych"
lokalizacji ...

Niedaleko (z 2-3km) mnie jest kurza ferma która działa już
kilkadziesiąt lat. Nie tak dawno widzę że obok kurzej fermy postawili
ludzie wypasione domki ...
Oczywiście właściciele domków domagają sie zamknięcie kurzej fermy bo
im ... śmierdzi ...

Czy ludzie nie widzą co kupują i gdzie ? Czy tak trudno przejść się po
okolicy i zobaczyć co tam się znajduje ?

Jak dla mnie najważniejsze jest zdrowie. Więc za nic nie chciałbym
mieszkać obok nadajnika GSM ani obok wielkiego słupa energetycznego.
Zapewne niższa cena działki jest spowodowana właśnie sąsiedztwem ...
masztu ...

7. Data: 2010-10-05 10:29:50

Od: ad <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-05 12:19, /// Kaszpir /// pisze:
?

> [...]
> mieszkać obok nadajnika GSM ani obok wielkiego słupa energetycznego.
> Zapewne niższa cena działki jest spowodowana właśnie sąsiedztwem ...

Pytanie jaką odległość od masztu należy uznać za szkodliwą...i czy w
ogole jest jakaś szkodliwość oddziaływania. Ale to juz chyba pytanie na
pl.misc.telefonia.gsm czy te 200 metrów wystarczy.

8. Data: 2010-10-05 10:36:15

Od: ad <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-05 10:49, --=olo=-- pisze:
> (...)
>
> mieszkam ok. 400 m, jak jest mgła to fajne efekty widać powodowane
> oświetleniem masztu:-) innych dodatnich ani ujemnych nie zauważyłem

W sumie ja mieszkam od tego masztu o ktory pytam dokladnie 350 metrow w
linii prostej. I tez nie odczuwam zadnych odziaływań.

9. Data: 2010-10-05 10:38:43

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 05 Oct 2010 12:29:50 +0200, ad napisał(a):

> Pytanie jaką odległość od masztu należy uznać za szkodliwą...i czy w
> ogole jest jakaś szkodliwość oddziaływania. Ale to juz chyba pytanie na
> pl.misc.telefonia.gsm czy te 200 metrów wystarczy.

W mieście możesz mieszkać nawet kilkadziesiąt metrów od masztu.

Nie pamietam dokładnych wartości, ale moc tego promieniowania jest
śladowa.

Przynajmniej będzie mieć dobry zasięg i szybki internet 3g ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

10. Data: 2010-10-05 11:37:09

Od: r...@m...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maszt GSM plusa z nadajnikami.
> Najblizsze działki maja do nadajnika około 100 metrów, ta która oglądam

A co z ludzmi ktorzy mieszkali 200m od PKiN (skad byla nadawana wiekszosc
programów radio i TV)?

Maszt GSM to kilkadziesiat watów,
iglica PKiN to kilkaSET KILOWATÓW.

Podgrzewacze DAFI - czy są coś warte?
Cheap Nike air max 24/7 shoes china www.shoestrade.biz
czy nawiewniki zastępują wentylację grawitacyjną?
Figurka porcelanowa na zamowienie?
Miał czy ekogroszek ?