dziewica u ginekologa

1. Data: 2003-11-18 22:44:07

Temat: dziewica u ginekologa
Od: "Yoko" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Czy ktos z grupowiczow wie moze, co ma na celu badanie ginekologiczne
dziewicy przez odbyt? Prosze o powazne potraktowanie pytania.

2. Data: 2003-11-18 22:53:42

Temat: Re: dziewica u ginekologa
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yoko" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam! Czy ktos z grupowiczow wie moze, co ma na celu badanie
ginekologiczne
> dziewicy przez odbyt? Prosze o powazne potraktowanie pytania.

To samo, co badanie niedziewicy przez pochwę.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2003-11-18 23:09:34

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

żeby nie pozbawić jej dziewictwa a raczej dowodu

4. Data: 2003-11-18 23:44:33

Od: "Yoko" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ginekologiczne
>
> To samo, co badanie niedziewicy przez pochwę.
> --
> Joanna
> http://jduszczynska.republika.pl

lekarz
"odbytowo" moze stwierdzic jakies zakarzenie, chorobe?

5. Data: 2003-11-18 23:57:08

Od: "Yoko" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-11-19 00:31:05

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a to niby co jak nie poważna odpowiedz
tak jest a jak ty myślisz tylko o jednym to twój problem
kobiete można zbadać przez pochwę, ale skoro dziewczyna jest dziewicą to
bada sie ją przez odbytnice
normalnie robi sie to przez pochwe bo idzie lepiej zbadać pacienke i po 2
jest bardziej "przyjemne" niż per rectum
zakarzenia napewno nie idze stwierdzić takim badaniem no chyba że odbytnicy
i to po zrobieniu posiewu

7. Data: 2003-11-19 07:09:56

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Zbyszek" <p...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
> zakarzenia napewno nie idze stwierdzić takim badaniem

Zaka_rz_enia _na pewno_ nie, moze raczej zaka_z_enia ('z'z kropka) ;-)

A.

8. Data: 2003-11-19 09:38:26

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
A jesli lekarz nawet nie spyta pacjentki czy jest dziewica [a tak jest] i
bada przez pochwe czy to jest cos w rodzaju bledu lekarskiego [pewnie za
mocne porownanie]?
Pozdrawiam
Zazula

9. Data: 2003-11-19 12:42:29

Od: "Yoko" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiec pytam jeszcze raz, bo chyba do konca sie nie rozumiemy...Jest wiadomym,
ze lekarz bada dziewice przez odbyt, zeby jej nie rozdziewiczyc.Wiec w jakim
celu to robi, skoro w ten sposob zakazenia (ani innych schorzen?) nie uda mu
sie stwierdzic?

P.S.Uwazam, ze nazwanie dziewictwa "dowodem" jest nie na miejscu,obraza
zenska polowe spoleczenstwa i wskazuje na stereotypowy sposob myslenia
popierajacy ideal "podwojnej moralnosci".

10. Data: 2003-11-19 12:55:30

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.Wiec w jakim
> celu to robi, skoro w ten sposob zakazenia (ani innych schorzen?) nie uda
mu
> sie stwierdzic?
Bo ginekolog nie bada palpacyjnie per vaginam w celu stwierdzenia
zakazenia.
Ocenia budowe wewnetrznych narzadow plciowych - jajnikow, macicy,
przymacicz.
pzdr
Myszka

palenie a jelito grube...??
Pigułka a zioła i herbaty
nadczynnosc tarczycy endokrynolog vs okulista Wroclaw
Uwaga studenci medycyny !
Magnez