Re: dziwny problem

Data: 2008-10-02 13:09:04
Temat: Re: dziwny problem
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

"rzeczy pierwsze" pisze:

> Widać jakoś takie teorie kiedyś zaistniały i poprzez ich rozwinięcie lub
> wykluczenie dołożyły swoją cegiełkę do postumentu obecnej wiedzy.

> Wielki Manitou żyje w każdej istocie, każdej roślinie i każdej rzeczy,
> zapamięta Blada Twarz? HOWGH!

rotfl ;DDD
A wic nie chcesz pogadać poważnie tylko chcesz się powygłupiać ;)
Zanim komukolwiek śniły się jakiekolwiek definicje, to ludzie jeden drugiemu
robili ku-ku dzidą w plecy, widelcem w oko itd.
I to była prawdziwa wiedza o podmiotach i przedmiotach - dlatego prawdziwa
bo oparta na prawdziwych desygnatach.
Nie wiem czy czytałeś moją pierwszą wypowiedź w tym wątku, ale jeśli nie - to
przeczytaj i zastanów
się dlaczego poniższe to WIEDZA:

Sprawa jak zawsze sprowadza się do odróżnienia istnienia (psychicznego) od
bycia (fizycznego). Gdyby Adam nie znał Ewy to nie byłoby dzieci.
Fizycznie ten drugi człowiek jest niezbędny dla podtrzymania gatunku, więc jeśli
analizować kwestię:
"czy istnieje ktokolwiek inny oprócz mnie" - to tylko pod względem psychiki, a
więc czy inni ludzie są istotami myślącymi.
Takie rzeczy się sprawdza i ocenia. Łatwo odróżnić ludzi myślących od
bezmyślnych, przytomnych od nieprzytomnych itd. :-)
Edward Robak*