Re: e-deklaracje

Data: 2012-04-27 16:58:11
Temat: Re: e-deklaracje
Od: Paulinka <p...@w...pl>

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jnefs0$85v$1@node2.news.atman.pl...

> pasożytowanie kończy się, jak żywiciel kona- co własnie IMO obserwujemy.

A Grecja nadal dycha.

-all-u

> To temat na bardzo długi wątek. IMO- w super- telegraficznym skrócie:
> wojna, która wymusi pewne rzeczy i przekona ludzi do pewnych idei.
> Ludzi- którzy przeżyją...IMO- nie daleko nam do takiej wojny

Nikt przytomny, pomny relacji swoich pradziadów wojny mnie chce.
Jaki to argument? Chciałbyś oczyszczającej wojny, kiedy np ktoś
sztyletuje Twoją żonę, dzieci w imię wolności gospodarczej?
Zgadzam się z Tobą, że obecne czasy to większe kajdany niż okupacja.
Ale nie zgadzam się , że wojna rozwiąże problem.

--

Paulinka