Re: e.s.e. - jak to parzyć?

Data: 2010-12-26 22:21:35
Temat: Re: e.s.e. - jak to parzyć?
Od: Sierp <s...@n...netgrr>

W dniu 2010-12-26 21:24, /// Kaszpir /// pisze:
> Myśle że kształt "opakowania" nie ma znaczenia. U mnie kawę w saszetce
> wciskam do otworu "podajnika" i robię kawę ...

chyba masz racje, bo dla testu obcialem dookola bibulke "na okrągło" aby
nie wystawała poza kolbę podajnika - nic to nie dało - cieknie dalej,
kawa sie nie parzy. Co ciekawe - z innymi wkladami (na zwykla kawe
mielona) jest OK (tzn nie cieknie, ale kawa malo smaczna) -
przypuszczam, ze cos nie tak z cisnieniem...

cos mi sie wydaje, ze to kolejny defekt tego ekspresu... nie polecam
krupsa, wiecej z nim bylo problemow niz powodow do zadowolenia, na pewno
nie kupie juz ekspresu tej firmy...

sprobuje moze jeszcze odkamienic i... nie wiem, jak nic nie pomoze to
albo rozkrece i sprobuje wyczyscic, albo oddam do serwisu, albo wyrzuce
w cholere

Sierp