Re: echinaceae i zenszen przy podejrzeniu boreliozy

From: tomek wilicki <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: echinaceae i zenszen przy podejrzeniu boreliozy
Date: Tue, 02 Oct 2007 00:45:22 +0200

Kurciok wrote:

> To nie jest takie oczywiste. A może jest tak że ma borelioze, która
> osłabia jego organizm i to ma największy wpływ na to że rozmnaża się co
> tylko może
> :) system odpornościowy musi walczyć z boreliozą i innymi mniej istotnymi
> infekcjami się nie zajmuje, stąd też może wynikać infekcja Candidą
> (oczywiście sam antybiotyk i wybicie flory bakteryjnej też się do tego
> przyczynia).

nie, nie nie. Po pierwsze, chłop nie ma ani pół objawu boreliozy, więc
system immunologiczny ma wolny i w pełni sprawny (na tyle sprawny, na ile
mu tryb życia pozwala). Po drugie, rozwój candida i innych drożdży w
przewodzie pokarmowym nie zależy od siły układu immunologicznego tylko od
zasłodzenia układu pokarmowego / stanu flory bakteryjnej. Ta teoria
odpada :)

> Teraz może być tak że i borelioza i candida czy tez jeszcze
> coś innego co mu się mogło :) tam namnożyć osłabia jego organizm. Bo
> jeżeli miał boreliozę to przez tydzień antybiotykiem na pewno jej nie
> ubił. A może jest tak jak piszesz i to tylko infekcja candida lub czymś
> innym z powodu brania antybiotyku. Ja bym się nie podjął zgadywania.
> Pewnie prawda leży gdzieś pośrodku :)

Oj, ubicie boreliozy tygodniową antybiotykoterapią jest całkiem
prawdopodobne. W końcu chyba połowa z nas przechodzi bezobjawową boreliozę
(a w każdym razie ma kontakt z krętkami powodujący produkcję specyficznych
przeciwciał). Natomiast w przypadku pana JS wcale nie trzeba specjalnej
wiedzy medycznej, żeby przewidzieć co go wyśle do piachu. Jeszcze parę lat
takiego trybu życia i nie będzie chyba przewlekłej choroby, która do niego
nie pasuje objawami. Ja stawiam na kompletne rozregulowanie układu
pokarmowego, potem gospodarki cukrem, co w konsekwencji przyczyni się do
rozwinięcia jednej z chorób układu krążenia, co z kolei doprowadzi do
zgonu. JonhShade, czytasz to? :D

ps. coś gość pisał o drętwiejących opuszkach palców, w przypadku
neuroinfekcji drętwiałby albo jeden palec, albo jedna ręka. W przypadku
infekcji drożdżakami doszłoby do stanu zagłodzenia organizmu (grzybole
zjadają niektóre witaminki zanim my mamy szansę je przyswoić) przez co mamy
drętwienie i mrowienie palców na tle niedoborów - podawane jako objaw
kandydozy układu pokarmowego. Do tego antybiotyk który brał w jakiś sposób
wpływa na te sprawy, w nocy drętwiały mu ręce, heh.

--
www.vegie.pl