Re: ex-faceci i ich dziewczyny

Data: 2002-01-23 18:11:07
Temat: Re: ex-faceci i ich dziewczyny
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl>

Użytkownik "Iśka" <f...@p...onet.pl> napisał >

> Wiesz, z jednej strony doskonale Cię rozumiem

Cieszy mnie to ;-)

> z drugiej zaś:
> - to bardzo niegrzecznie rozmawiać z "byłym" o wspólnych sprawach nie
> znanych tej "obecnej" w jej obecności.

Ależ to nie są nieznane jej sprawy ! Nie wspominamy przeszłości ... nie
rozstrząsamy dawnych zdarzeń.
Rozmawiamy bardzo normalnie ... co słychać, jak praca, co u rodziców, czy
widujesz się z kimś tam ???
Więc to nie chodzi o temat, którego ona nie zna (albo jest tej przykro bo
wydarzyło się zanim ona nastała) ale w ogóle o fakt rozmowy pomiędzy nami.

> Czy na pewno to dziwne, że jest
> niezadowolona?

Przeczytaj moją odpowiedz na powyższy akapit i teraz mi wytłumacz dlaczego
ona jest niezadowolona !

> A może Byłaś zbyt agresywna myśląc, że "tyle nas
> łączyło i jeszcze tyle łączy" uprawnia Cię do wysuwania pretensji.

Co oznacza według Ciebie "byłaś zbyt agresywna myśląc" - bo nie rozumiem.
A ten cudzysłów to co ??? Ja tak nie powiedziałam i tak nie myślę.
I nie wysuwam pretensji ... pytam bo nie mogę zrozumieć takiego zachowania.

> - jeżeli "on" przychodzi z "obecną" to chyba nie jest dziwne, że ona
> chce być na pierwszym miejscu?

Zgadzam się !!!!!!!! Ale czy to także oznacza, że on nie może zamienić kilku
kurtuazyjnych zdań ze swoją byłą miłością ? Bo ja to akurat rozumiem inaczej
;-/

> Gdybym jednak, wtedy, chciała bawić się głównie z moim partnerem, na
> pewno byłabym co najmniej niezadowolona. Czy to jest dziwne?

Nie podpinaj mojego opisanego tu przypadku do swoich teorii ... bo to się ma
nijak do siebie.
Ja nie chcę się z nimi bawić pół nocy czy znikać jego partnerce z oczu ...
ja chcę zwyczajnie pogadać.
To chyba jednak coś innego niż Ty opisałaś.

> - jak koniecznie Chcesz porozmawiać o jego rodzicach, to Powinnaś
> spytać się, kiedy np. mijacie się w drzwiach, w drodze do kuchni, itp.

A czy nie uważasz, że wtedy dopiero ona miałaby powód do zazdrości ?!? Że
rozmawiamy gdzieś poza nią i niewiadomo co mówimy ?
Ja jestem za dorosła by ganiać faceta po mieszkaniu i czaić się za rogiem by
zamienić 'na osobności' kilka zdań. Nie robię nic złego i chcę to robić
jawnie.

> Uważam, że nie należy wyłącznie zazdrością tłumaczyć niechęci tych
> obecnych, jeżeli te "byłe" zachowują się wobec nich niegrzecznie.

Gdzie widzisz to moje 'niegrzeczne' zachowanie ? Wytłumacz mi to ........

> W żadnym wypadku nie pochwalam zaborczej zazdrości,

Po przeczytaniu Twojego posta odniosłam zupełnie inne wrażenie ;-(

Pozdrawiam
MOLNARka