Re: farba na "strategiczne" sciany

Data: 2004-06-03 21:19:59
Temat: Re: farba na "strategiczne" sciany
Od: "Julita" <j...@w...pl>

> zastanawiam sie,
> czy jest jakas farba, ktorą daloby sie zmywac na tyle, zeby ta faba nie
> zlazla? Albo jakies inne estetyczne rozwiazanie?

Owszem, jest farba, ktora w nazwie ma "do szorowania", nie pamietam jakiej
firmy (ale ktorejs z tych popularnych). Mam nia pomalowany przedpokoj
(ublocony pies sie o sciany ociera). Z szorowaniem to moze przesada, ale
detergentem zmyc tluszcz to mozna z niej z powodzeniem.

Co do innych rozwiazan niz plyki to mozna np. korkiem wylozyc (laminowanym,
albo zwyklym i polakierowac), jesli pasuje do wystroju. Albo wylozyc plyta
meblowa podobna do mebli kuchennych.

Pozdrawiam
Julita