farsz do pierogów

21. Data: 2007-01-29 14:43:37

Temat: Re: farsz do pierogów
Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgosia Kozicka pisze:
> Ja robię z serem, mięsem, ruskie, grzybami i kiszona kapustą i z
> soczewicą. Chętnie nadziałabym pierogi czymś innym, ale czym...Macie
> jakieś ciekawe propozycje?

Szpinak+kielki+feta i galka muszkatolowa
Kaszanka - serio pisze
Pasztet (ale taki robiony samemu)
Mielone miesko z serkiem zoltym

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

22. Data: 2007-01-29 16:41:27

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgosia możesz napisać jak robisz ten farsz z soczewicy?

Pozdrawiam
Monika

23. Data: 2007-01-29 20:08:59

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <A" <moni|<...@p...wp.pl> wrote:
> Małgosia możesz napisać jak robisz ten farsz z soczewicy?

ugotowana soczewica przemielona przez maszynkę, albo w inny sposób
"rozciapciana" + podsmażona na oleju(lub skwarkach z boczku)cebula +
sól, pieprz do smaku.

Dobre są też pierogi pół na pół z mięsem i soczewicą.

M.K.

24. Data: 2007-01-29 20:14:49

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej L. <m...@c...com.pl> wrote:

> Szpinak+kielki+feta i galka muszkatolowa

możesz coś więcej na ten temat...
Jakaś wstępna obróbka szpinaku i kiełków?

> Kaszanka - serio pisze
> Pasztet (ale taki robiony samemu)

takiego to szkoda do pierogów

> Mielone miesko z serkiem zoltym

mięso surowe ?

M.K.

25. Data: 2007-01-29 20:26:56

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robię jeszcze z jabłkami polane bułka tarta z masłem
Jędrek

26. Data: 2007-01-30 08:24:58

Od: "kaskA" <k...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

> MONI|<A <A" <moni|<a...@p...wp.pl> wrote:

> Dobre są też pierogi pół na pół z mięsem i soczewicą.
>
> M.K.

ktos ze znajomych robil wlasnie z soczewicy i piersi z kurczaka
(zmielonej?) pewnie tak

27. Data: 2007-01-30 10:38:52

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgosia Kozicka pisze:

> możesz coś więcej na ten temat...
> Jakaś wstępna obróbka szpinaku i kiełków?

szpinak jak lubisz, ale musi byc zblanszowany lub podsmazony - ja lubie
"ciapke" ale czasem tez listki posiekane tylko z grubsza. Do tego przed
pakowaniem w pierogi kielki i pokruszona fete i mieszam z galka sola i
pieprzem. Kielkow nie ruszasz bo to i chrupkie i delikatne a dodaje
smaku - trzeba dobrac pod siebie.

> takiego to szkoda do pierogów

Moze byc i ze sloika. Tez dobrze wychodzi tylko ja daje jeszcze cebulke
i czasem posiekane w kosteczke pomidory - doskonale sie komponuja z
pasztetem. Mozna tez drobno posiekane lub starte ogorki (konserwowe tez!!).

> mięso surowe ?

Jesli bardzo drobno zmielone to takie pulpeciki mozna dac. Jesli jednak
nie uda sie ich dobrze obgotowac to moze byc surowawe (za duza ilosc
miesa). Lubie na parze poddusic troche zrobione kulki. Ser zolty daje
zamiennie z ziolami (imbir, pieprz cayenne, papryka, tymianek, kmin
rzymski, itp... mozna zrobic mix i beda mieli goscie niezla zagwozdke a
i mile doznania smakowe.

Pozdrawki

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl
tel. (071) 343-61-67 w. 108, faks (071) 341-99-11

Kolacja
Jakie garnki?
Gazety gastronomiczne
KOLACJA