fasolka szparagowa?

1. Data: 2003-07-11 19:34:35

Temat: fasolka szparagowa?
Od: "balonik75" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, tak się składa że żona ma taaaaaaaaaaaak wielkie ilości fasolki
szparagowej, że aż strach, i nie wiemy jak zakonserwować. najlepiej to by
było zamrozić? czy można mrozić? napiszcie, proszę, bardzo. może kiedyś było
na grupie, ale kto pyta nie błądzi.
pozdrawiam
balonik75
b...@p...onet.pl

1. Data: 2003-07-11 19:39:09

Temat: Re: fasolka szparagowa?
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik balonik75 napisał:
> [...]
> było zamrozić? czy można mrozić? napiszcie, proszę, bardzo. może kiedyś było

Ja blanszuje obrana i pozbawiona wlokien fasolke. Potem odcedzam,
ostudzam do workow i do zamrazalnika.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-11 20:13:29

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja blanszuje obrana i pozbawiona wlokien fasolke. Potem odcedzam,
> ostudzam do workow i do zamrazalnika.

A ja mroze obrana fasolke bez blanszowania.
Kiedys robilam fasolke w zalewie octowej - pycha :). Dokladnych proporcji
zalewy nie pamietam, ale generalnie taka, jak do ogorkow.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-11 20:25:27

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> było zamrozić? czy można mrozić? napiszcie, proszę, bardzo. może kiedyś było

ja wrzucam na wrzatek.. chwile sie pogotuje.. pozniej na stol odcedzam i
wysypuje na stol gdzie jest rozlozony obrus (koniecznie gruby i porzadny) zeby
wyschla i ostygla i do woreczkow
kiedys mrozilam surowa ale nie smakuje najlepiej..

pozdrawiam
Marzena

1. Data: 2003-07-11 22:53:45

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jul 2003 21:34:35 +0200, "balonik75"
<b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>było zamrozić? czy można mrozić? napiszcie, proszę, bardzo. może kiedyś było

Mozna tez do sloikow, normalnie w wodzie z sola zawekowac, tylko ze
jako ze to specyficzne warzywo co lubi sie psuc nalezy dac troche
kwasku jakiegos albo dlugo gotowac... ja lacze jedno z drugim. Znaczy
raz zrobilam i fasolka wyszla fajna.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-12 13:10:19

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

balonik75 wrote:
> [...]
> było zamrozić? czy można mrozić? napiszcie, proszę, bardzo. może kiedyś było

http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2002 - tu masz w sloikach,
przepis agi podany kiedys na tej grupie
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=49 - a tu Fasolka szparagowa
(weki), przepos gandalfa.

zadnego nie wyprobowalam, wiec nie powiem jak wychodzi.

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl