Re: filtr osmotyczny

Data: 2006-05-24 08:43:40
Temat: Re: filtr osmotyczny
Od: ytorkin <a...@b...pl>

MK napisał(a):

> zle :)

Tak opisałeś problem.

> wydawalo mi sie oczywiste, ze mam wylewke, przeciez nie nalewam sobie tej
> wody z baniaka :-)

Z Twojego opisu nie. Napisałeś, że jak zbiornik się przepełnia to woda
wylewa Ci się do zlewu. Więc jest to jednoznaczne, że wylewki nie masz.

> no i tu sie mylisz. na pewno nie masz podlaczenia do scieku??

Mam ale co ma wspólnego ściek z wodą wylatującą z baniaka?

Być może zachodzi tu jeszcze jedna sprawa. Masz, źle podłączony ten
poczwórny zawór. Ewentualnie nie masz zaworu zwrotnego za wyjściem z
membrany. Teoretycznie jak woda w baniaku przekroczy pewne ciśnienie to
odpływ do ścieku też powinien zostać odcięty.

Arek