all prośba

31. Data: 2006-10-31 15:08:23

Temat: Re: all prośba
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ei7mg8$hm8$1@inews.gazeta.pl...

> heh, facet mi rację przyznaje, co za czasy ;-)))

... i to jeszcze tak ni z gruchy ni z pietruchy :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

32. Data: 2006-10-31 15:52:44

Temat: Re: fliiiirt? ;)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@v...net> napisał w wiadomości
.net...

> [...]
> w ten sposob z kolegi...Ludziska jednak maja rozne zboczenia (rodzaje
> zabaw) no nie? ;)
> Skutek byl taki, ze On sie najpierw wystraszyl i zaczal wymigiwac...Kiedy
> zabawa zrobila sie powazna, wyciagnelam go prawie sila do pabu, zeby mu
> wyjasnic sytuacje. Zrozumial i kamien z serca mu spadl, tak sie moglo
> wydawac,.Zaznacze, ze jest tez kolega mojego faceta. Po jakims czasie
> zauwazylam ze zaczyna sie zmieniac w stosunku do mnie, tzn. zrobil sie
> bardziej niesmialy i zamyslony..Teraz widze, ze narobil sobie
> niepotrzebnie nadziei...Czy powinnam czuc sie winna ?

Z jego punktu widzenia ta opowieść może wyglądać tak:
... zaczęła mi wyznawać miłość, niemalże zaczęła prosić mnie o rękę. Byłem
zaskoczony - i pewnie zrobiłem niespecjalną minę. Chyba to ją speszyło,
zaczęła się wycofywać .... a po jakimś czasie starała się na siłę mnie
upewnić że to był tylko żart. Teraz nie okazuje tego - choć domyślam się, że
w głębi duszy to uczucie w niej siedzi - achhhh - jakże ona musi je skrywać
... wpatruję się w nią często i nie mogę go dostrzec :)

Na post pozbóju zaprosił
P.D.

33. Data: 2006-10-31 16:26:03

Od: "Gosia" <G...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
> że w głębi duszy to uczucie w niej siedzi - achhhh - jakże ona musi je
> skrywać ... wpatruję się w nią często i nie mogę go dostrzec :)

Super interpretacja !! ;)
Nie ma to jak meski punkt widzenia.
LOL ;o)

34. Data: 2006-10-31 21:10:04

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@v...net> napisał w wiadomości
.net...

> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message
>
> Super interpretacja !! ;)
> Nie ma to jak meski punkt widzenia.
> LOL ;o)

Jeśli mam być szczery to to był taki trochę pizdowaty punkt widzenia :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

35. Data: 2006-10-31 22:14:37

Od: "Gosia" <G...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli mam być szczery to to był taki trochę pizdowaty punkt widzenia :)

Masz w takim razie jakis alternatywny ?

36. Data: 2006-11-01 16:44:21

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Jeśli mam być szczery to to był taki trochę pizdowaty punkt widzenia :)

no ale gosciu, któremu trzeba tłumaczyć podpuchę to chyba super maczo nie
jest?

h.

37. Data: 2006-11-02 05:36:36

Od: "... zzz" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" w news:ei3i5q$p94$1@news.onet.pl...
/.../

> Czego?
> Pyton g rzeczny.
>
> :-S
> ett

Ano,
stały jeSt niedosyp,
głodomór niewieczny,
lata chmurą na górze,
kliny w ścian zamurze,
mnoży dzieli wsteczny,
nie tracąc nadzienia.
Plagi czeka wysyt.

Może pod ochronę
weźmiesz tk-zone?

[błąka się po zamku bez klaczy, ni w pięć ni w dziewięć za
kłóca starzeniowe procesy i poszu
kiwania nieusta
wysublimowane żarło alienacji]

All

38. Data: 2006-11-02 07:55:41

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@v...net> napisał w wiadomości
.net...

> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Masz w takim razie jakis alternatywny ?

Cos tam zawsze z większym lub mniejszym trudem można wymyślić - ale po co ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

39. Data: 2006-11-02 08:09:58

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> no ale gosciu, któremu trzeba tłumaczyć podpuchę to chyba super maczo nie
> jest?

Maczo też mają uczucia !! :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

40. Data: 2006-11-02 21:01:22

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Maczo też mają uczucia !! :)

no teraz to obrażasz macza: całe życie taki pracuje na wizerunek tFardziela,
a Ty go od uczuciowca wyzywasz ;-)))
h.

wpływ sytuacji społecznych
klapki
milosc od pierwszego wejrzenia
chce zaangazowac sie spolecznie, szukam organizacji
WYCWICZ PEWNOSC SIEBIE