floss (nitkowanie zębów)

31. Data: 2010-09-15 16:43:03

Temat: Re: floss (nitkowanie zębów)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Sep 2010 19:30:56 +0200, medea napisał(a):

> No to dlaczego dziwi Cię powyższe ("traci walory użytkowe na danym jej
> odcinku podczas pojedynczego zastosowania")?
>
> Ewa

Przeczytaj uważnie, co mnie dziwi. Bo na pewno nie to.

32. Data: 2010-09-15 16:51:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.elergum.pl/dodatkowe-akcesoria,k239.html

33. Data: 2010-09-22 09:27:24

Od: Torbut <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-12 21:06, Ikselka pisze:

> Nie wpycham i też wpadłam na to, aby raczej naciskać nicią w szczelinie, aż
> się ułoży, niż wpychać - ale zęby w górnej części korony sa tak ściśle
> ułożone, że niektore tną nić, nawet wiadomej marki, tę cienką, woskowaną;
> jak wsadzić tę nić bez użycia choćby lekkiej siły? - nie da się tak. Nić
> wpada i ciach. Nauczyłam się ją wyhamowywać tuż nad dziąsłem, ale to się
> czasem nie udaje. No i szpas.
S specjalne szczoteczki z taka cieniutka koncowka przypominajaca
miniaturowa szczotke do mycia butelek:)

34. Data: 2010-09-23 20:53:30

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Ja tak parę razy próbowałam - jeszcze większy horror. Zgrzytanie i
> zatrzymywanie się zwykłej nici między zębami jest nie do zniesienia - mogę
> używac tylko woskowanych dentystycznych, a i to muszę "co ząb" je nieco
> przesuwać i przewijać na palcach, żeby nie używać drugi raz tego samego
> odcinka, bo woskowanie już na nim zniszczone.

bywa wlasnie tak, ze ludzie ktorzy nie umieja nitkowac pisza (mowia)
pozniej, ze maja strasznie ciasno zeby ulozone, i nitki sa zle, i co tam
jeszcze. Wlasnie jestes na to tego dowodem.

i.

35. Data: 2010-09-23 21:03:11

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <x...@p...fm> napisał(a):

> Może ósemki Ci wyrastają lub wyrosły?

osemki NIE stlaczaja zebow. To juz dawno obalona "teroia". W zuchwie
stlaczja sie zeby, nie bede wnikac w szczegoly, ale jest to proces normalny
i jesli ktos ma stloczenie i nie zadba w mlodosci o to, stlocza sie mu zeby
jeszcze bardziej im bedzie starszy. A i tak po leczeniu ortodontycznym musi
zalozyc staly utrzymywacz tego co osiagnal po leczeniu, bo inaczej znow zeby
sie mu stlocza.

i.

36. Data: 2010-09-23 21:10:02

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a <i...@g...pl> napisał(a):

http://www.portalpts.pl/Index.aspx?sid=55

http://www.oralb.com/pl/learningcenter/dailycare/cle
aning.asp#q1

http://www.denmed.com/higiena.html

37. Data: 2010-09-23 22:21:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Sep 2010 20:53:30 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> [...]
> pozniej, ze maja strasznie ciasno zeby ulozone, i nitki sa zle, i co tam
> jeszcze. Wlasnie jestes na to tego dowodem.

Powiedz to mojej głupiej dentystce - zapewne ona z kolei nie umie borować,
bo sama strasznie narzeka na moje zęby, ze ciasno ułożone :->
A swoje "dowody" i kompetencje wsadź sobie w... co chcesz, byle głęboko.

38. Data: 2010-09-24 07:07:03

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Powiedz to mojej głupiej dentystce - zapewne ona z kolei nie umie borować,
> bo sama strasznie narzeka na moje zęby, ze ciasno ułożone :->

powiedz sobie sama. Jak sie to mowi "zlej baletnicy......".

> A swoje "dowody" i kompetencje wsadź sobie w... co chcesz, byle głęboko.

"tam" trzymam wszystkie twoje wypociny i mundrosci.

i.

39. Data: 2010-09-24 15:36:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Sep 2010 07:07:03 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> mogę

> powiedz sobie sama. Jak sie to mowi "zlej baletnicy......".

> "tam" trzymam wszystkie twoje wypociny i mundrosci.
>
> i.

O co Ci chodzi, babiszcze - uważasz, że NIE mam ciasno ułożonych zębów, mam
złe nici, nie umiem ich używać, a TY wiesz wszystko najlepiej, tak? - a
trzymaj sobie to przekonanie tam, gdzie całą resztę, jak piszesz. Tylko
uważaj, bo Ci pęknie: mam komplet zębów.

40. Data: 2010-09-24 17:09:46

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-23 23:03, Iwon(K)a pisze:

> [...]
> zalozyc staly utrzymywacz tego co osiagnal po leczeniu, bo inaczej znow zeby

Moje zęby nigdy aparatu nie potrzebowały. Wiele kobiet mi zazdrościło
takich pięknych zebów. Teraz 3 dolne (w tym 2 madrości) mam już wyrwaneh
i zęby zaczęły się ścieśniać. Nie nachodzą na siebie, nie są krzywe,
tylko jest bardzo ciasno. No i co, pani expertko?
Ten wątek nie ja zakładałam, zapytałam przy okazji i proszę mnie nie
piętnować.

--
animka

DICOM Detective Enterprise 2.00, DICOM Anonymizer&Masker and PACS Health Monitor released
ubezpieczenie zdrowotne
onkolog warszawski
rendgen nogi w gipsie
Resekcja wierzchołka korzenia zęba