Strona główna Grupy pl.sci.medycyna fluor, fluoryzacja, fluor w wodzie i w paście do zębów - kolejna odsłona Re: fluor, fluoryzacja, fluor w wodzie i w paście do zębów - kolejna odsłona

Re: fluor, fluoryzacja, fluor w wodzie i w paście do zębów - kolejna odsłona

Data: 2009-04-17 14:19:19
Temat: Re: fluor, fluoryzacja, fluor w wodzie i w paście do zębów - kolejna odsłona
Od: STranger <p...@b...pl>

Piotr Curious Gluszenia Slawinski pisze:

> mhm, i ci biedni ludzie nad morzem, ktorzy musza wdychac aerozole morskiej
> wody z tym niezwykle szkodliwym jodem, i jesc te okropnie slone morskie
> ryby maja strasznie wyniszczone tarczyce i chodza z wolem.
> a rybacy to juz calkiem...

LOL, widzę, że dowcipny chciałeś być :>
A suplementów z jodem w aptece nie widziałeś?
Są ludzie, którzy się faszerują różnymi syntetycznymi witaminami i
minerałami i zamiast jeść bogato i racjonalnie to zażerają chipsy,
słodycze i tłuszcze nasycone, ale za to dbają o siebie i suplementują
magnez, chrom i inne pierwiastki w pastylkach także jod. Wtedy łatwiej o
nadmiar czegokolwiek, np jodu jeżeli ktoś łyka suplementy akurat z tym
pierwiastkiem.

btw - wpisz sobie w wyszukiwarkę: objawy przedawkowania (nadmiaru) jodu.
To co napisałem to tylko ogólne skutki nadmiaru, spokojnie znajdziesz
więcej info.

> podobnie jak z magnezem <> olowiem , ciezszy zostanie, lzejszy
> zostanie 'wyparty'. prawo termodynamiki/ruchliwosci...
> co jest ciezsze, jod czy fluor?

LOL

> poza tym to troche tak jakb pic rtec, bo tworzy z olowiem amalgamat, a
> wszystko to po to zeby uchronic sie przed postrzalem z broni palnej ;)

:D
tia... a wszystko w myśl zasady, co nas nie zabije to nas wzmocni ;>

STranger