Re: fobia?

Data: 2002-09-10 07:08:19
Temat: Re: fobia?
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl>

Użytkownik "duszek leśny" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:alj5vh$mnv$1@absinth.dialog.net.pl...

> Ty zapewne również się do nich zaliczasz?

rzewo.duszkuleśny?

> O, doskonale! Bardzo podoba mi się ten pomysł :).
>
> Tak swoją drogą, to musisz jeszcze bardzo poprawować nad swoimi
> umiejętnościami prowokatocyjnymi, bo jak na razie to cieeeenizna. Rozumiem

Myślisz, że zależy mi na prowokowaniu tak beznadziejnych przypadków jak
Twój? Przeceniasz sie. Musiałbyś coś reprezentować, cokolwiek.

> jednak, że masz poważne problemy ze sobą (kompleksy, nieudactwo życiowe,
> okres buntowniczy), a takie zachowanie jest próbą zwrócenia na siebie
uwagi.
> Żenujące.
> Jak prowokujesz, to rob to przynajmniej z klasą i w miarę inteligentny
> sposób.

ROTFL
Kompleksy itp? Przeczytaj jeszcze raz swój post, który rozpoczyna ten wątek.
Zapoznaj się też z definicją inteligencji i popros kogos starszego aby
wytłumaczył gdzie warto ja wykorzystywać i dlaczego nie w rozmowie z
psychopatami.
bez odbioru
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/