foremki do ciastek Warszawa i Poznań - gdzie?

1. Data: 2004-11-28 20:38:37

Temat: foremki do ciastek Warszawa i Poznań - gdzie?
Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poratujcie Szanowni Grupowicze, albowiem poszukuje foremek (w
szczegolnosci z motywami swiatecznymi) do ciastek - w Poznaniu,
niestety, bez efektu. W Ikei sa jakies takie nieswiateczne, dziwne
ksztalty, a raczej 'bezksztalty', bylam w Tesco na Piatkowie, ale byly
tylko do babeczek. Czy ktos z Was widzial ostatnio foremki gdzies, moze
w malym osiedlowym sklepie, itp? Mam juz albowiem wszystkie skladniki na
"pierniki Anki" i pozadam wrecz obsesyjnie foremek, bo sama wycinac nie
bede, zeby nie razic niczyjego poczucia estetyki.

A poniewaz moj Ukochany bedzie do czwartku w Warszawie, zaoferowal sie
nabyc mi takowe, jesli tylko zdradzicie, gdzie je ktos ostatnio widzial?

Dziekuje z gory i z dolu,

--
mojra

I hit the door, all the dudes hit the floor.

1. Data: 2004-11-28 22:15:13

Temat: Re: foremki do ciastek Warszawa i Poznań - gdzie?
Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mojra" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> A poniewaz moj Ukochany bedzie do czwartku w Warszawie, zaoferowal sie
> nabyc mi takowe, jesli tylko zdradzicie, gdzie je ktos ostatnio widzial?

we wtorek bede w tesco na polczynskiej to popaczam ;-) i dam znac. te w ikei
paskudne, nie?? ;-P
a propos pierniczkow anki- sa swietne ;-) wlasnie zakonczylam pieczenie.
tylko jak sie to ciasto wyrabia to trzeba jednak zanim da sie cala make
dodac odrobine smietany, albo ja cos zle robilam. ale ogolnie swietny
przepis ;-) wyszly pyszne pomimo iz mialam przyprawy do piernika tylko na
0.5 kg maki ( 1 op. kotanyi bodajze)
sorki ze sie rozpisuje ale doslownie 10 minut temu wyjelam ostatnia porcje z
pieca i musialam sie pochwalic ;-))

--
pozdr
morepig

1. Data: 2004-11-28 22:22:40

Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

morepig wrote:

> we wtorek bede w tesco na polczynskiej to popaczam ;-) i dam znac. te w ikei
> paskudne, nie?? ;-)

Bede dzwieczna :) A te z Ikei to jakies nieporozumienie, przysiegam,
'tfurca' byl chyba na niezlym haju ;) Aha, zapomnialam, w Piotrze i
Pawle w Pasazu Rondo tez nie ma.

> [...]
> 0.5 kg maki ( 1 op. kotanyi bodajze)
> sorki ze sie rozpisuje ale doslownie 10 minut temu wyjelam ostatnia porcje z

Tez kupilam Kotanyi ;) I zabiore sie do pieczenia, jak tylko bede miala
czym wycinac, obym przed swietami zdazyla :)

1. Data: 2004-11-28 22:30:25

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Nov 2004 21:38:37 +0100, Waćpanna lub Waćpan *mojra*, w
wiadomości news:<news:codd7k$4e0$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> "pierniki Anki" i pozadam wrecz obsesyjnie foremek, bo sama wycinac nie
> bede, zeby nie razic niczyjego poczucia estetyki.

Mojro kochana, a masz kartę do Selgrosu? Bo tam są ładne małe w zestawach i
większe pojedyncze do pierniczków. Poza tym widziałam też chyba w PiPie przy
Rondzie Starołęka.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-11-28 22:35:34

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Nov 2004 23:22:40 +0100, Waćpanna lub Waćpan *mojra*, w
wiadomości news:<news:codj4i$l5i$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Bede dzwieczna :) A te z Ikei to jakies nieporozumienie, przysiegam,
> 'tfurca' byl chyba na niezlym haju ;) Aha, zapomnialam, w Piotrze i
> Pawle w Pasazu Rondo tez nie ma.

A były ;/ No ale zawsze zostaje Ci Selgros...

1. Data: 2004-11-28 22:37:38

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mojra" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> morepig wrote:
>
> Tez kupilam Kotanyi ;) I zabiore sie do pieczenia, jak tylko bede miala
> czym wycinac, obym przed swietami zdazyla :)

jutro moge jeszcze looknac w marcpolu, tam czasem sa takie rozne fajne
bedziewia ;-)
ja ogolnie mam takie tandetne plastikowe, wiec dla siebie tez popatrze.
jakby byly to moge ci kupic i wyslac ;-) albo ty wyslesz chlopa do marcpolu
w wawie.
ale to jutor jakos dam znac. papa ;-)

1. Data: 2004-11-28 22:37:42

Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana wrote:

> Mojro kochana, a masz kartę do Selgrosu? Bo tam są ładne małe w zestawach i
> większe pojedyncze do pierniczków. Poza tym widziałam też chyba w PiPie przy
> Rondzie Starołęka.

Aaaaa! Pewnie, ze mam, ale ostatnio klebily sie tam takie tlumy w szale
przedswiatecznym, ze zapomnialam kompletnie, po co tam poszlam, i
wyszlam z tysiacem rzeczy, ktorych kupna nie mialam w planie, a o
foremkach zapomnialam. No wiec jutro pedze do Selgrosu :) Dam znac o
ewentualnym sukcesie. Dzieki :)

1. Data: 2004-11-28 22:40:17

Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

morepig wrote:
> [...]
> jakby byly to moge ci kupic i wyslac ;-) albo ty wyslesz chlopa do marcpolu

Daj daj :) Moze w Selgrosie tez juz wszystko wykupili, takie szalenstwa
tam sie dzialy w piatek.

1. Data: 2004-11-28 22:41:35

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z tysiacem rzeczy, ktorych kupna nie mialam w planie, a o foremkach
> zapomnialam. No wiec jutro pedze do Selgrosu :) Dam znac o ewentualnym

daj daj, ja musze sobie wyrobic karte do selgrosu i makro, tylko nie wiem
jak i gdzie i po co ;-)
dobrej nocki i owocnych poszukiwan ;-)

1. Data: 2004-11-28 22:44:27

Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

morepig wrote:

> daj daj, ja musze sobie wyrobic karte do selgrosu i makro, tylko nie wiem
> jak i gdzie i po co ;-)
> dobrej nocki i owocnych poszukiwan ;-)

Sie idzie do Makro, lub Selgrosu i sie przedstawia stosowne kwity (na
stronach www obu sklepow jest napisane, co dokladnie potrzeba) i za
pierwszym razem i tak sie dostaje taka jednorazowa, papierowa 'wize
wjazdowa', a regularna karte przy nastepnej wizycie. Z tym, ze w
Selgrosie te formalnosci trwaja o 70% krocej, niz w Makro.

Dobranoc, pierniczki na noc :)

--
mojra

I hit the door, all the dudes hit the floor.

Trwałość konserw po otwarciu
kolacje
KIBINY
brukselka