formy do pieczenia z gumy TEFALA-uzywaliscie?

1. Data: 2004-01-02 22:10:48

Temat: formy do pieczenia z gumy TEFALA-uzywaliscie?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

widzialam w media markt takie gumowe (silikonowe?) formy do pieczenia -
keksowke i okragla. czy ktos z was z nich korzystal i moze napisac jkaie sa
za i przeciw? cena jest oczywiscie wyzsza niz tradycyjnych, metalowych
form...

1. Data: 2004-01-02 22:26:21

Temat: Re: formy do pieczenia z gumy TEFALA-uzywaliscie?
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2004-01-02 at 23:10, rena wrote:
> [...]
> za i przeciw? cena jest oczywiscie wyzsza niz tradycyjnych, metalowych

No patrzcie, wyprobowalam w sylwestra i mialam twarde postanowienie,
zeby opisac efekty i... zapomnialam. Wstyd !!!

Dobrze, no to teraz: forma spisala sie swietnie, wbrew moim obawom nie
roztopila sie ;) nie smarowalam jej zadnym smarowidlem, a ciasteczka
(kruche - do nich co prawda normalnie tez nie trzeba szczegolnie
smarowac) nie przylgnely, mozna wrecz powiedziec, ze wypadly z foremek
;) Bardzo jestem zadowolona. Jedyna wada tych foremek jest...cena, ale
mnie udalo sie trafic jakims cudem za 5.9 euro - taniej, niz tradycyjne
formy. Mysle, ze jak znajde jeszcze takie tanie, to kupie wiecej.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-02 22:59:37

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dobrze, no to teraz: forma spisala sie swietnie, wbrew moim obawom nie
> roztopila sie ;)

rany julek - dokladnie takie same mialam obawy patrzac w sklepie:)))))

> [...]
> mnie udalo sie trafic jakims cudem za 5.9 euro - taniej, niz tradycyjne
> formy. Mysle, ze jak znajde jeszcze takie tanie, to kupie wiecej.

a gdzie moze w necie lub w polsce znalazlas tak tanio?
czy jak sie inne ciasta piecze - to tez sie niczym nie smaruje? a forma jest
goraca, jak sie wyjmie z piekarnika?

1. Data: 2004-01-02 23:11:52

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2004-01-02 at 23:59, rena wrote:

> a gdzie moze w necie lub w polsce znalazlas tak tanio?
> czy jak sie inne ciasta piecze - to tez sie niczym nie smaruje? a forma jest
> goraca, jak sie wyjmie z piekarnika?

Nie, we Francji. Ale to cudem jakims, bo wszedzie indziej widzialam za
ok. 20 euro. A forma byla goraca, jak ja wyjmowalam (oczywiscie musialam
sprawdzic reka - jak blondynka to blondynka ;)), ale szybko wystygla.
Niczym jej nie smarowalam, ale mysle, ze do biszkoptu jednak bym
posmarowala - tyle, ze robilam kruche ciasteczka.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-02 23:12:28

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdzies w necie sa zdjecia tych gumowych form, bo na ich stronie sa tylko
metalowe?...

1. Data: 2004-01-02 23:14:08

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> a gdzies w necie sa zdjecia tych gumowych form, bo na ich stronie sa tylko
> metalowe?...

przepraszam-znalazlam:)
http://www.tefal.com/tefal/products/product/index.as
p?category%5Fid=100&dept
%5Fid=130&sku=L00034&mscssid=70E0A2JCQBTE8NQXBAJM4VS
4HGKV0AK0

1. Data: 2004-01-02 23:20:05

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, we Francji. Ale to cudem jakims, bo wszedzie indziej widzialam za
> ok. 20 euro. A forma byla goraca, jak ja wyjmowalam (oczywiscie musialam
> sprawdzic reka - jak blondynka to blondynka ;)),

nie przejmuje sie - ja na pewno tez bym sprawdzila:) toz to niesamowita
nowosc. ze tez ta guma wytrzymuje takie temperatury:) w wwie widzialam 3
rodzaje form w cenie 70-90 zl. szkoda mi na to formy, bo drogie, ale od
czego sa imieniny, urodziny itd.-juz bede wiedziala, co sobie zarzyczyc bez
wyrzutow sumienia!!!:)

wejdz na ten link, co podalam przed chwila - ile wogole jest fajnych
rodzajow:)

> Niczym jej nie smarowalam, ale mysle, ze do biszkoptu jednak bym
> posmarowala - tyle, ze robilam kruche ciasteczka.

a nie dolaczyli ci do niej jakiejs instrukcji obslugi? twoja tez jest koloru
bordowego?

1. Data: 2004-01-02 23:39:37

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena napisał:

> http://www.tefal.com/tefal/products/product/index.as
p?category%5Fid=100&dept
> %5Fid=130&sku=L00034&mscssid=70E0A2JCQBTE8NQXBAJM4VS
4HGKV0AK0

http://www.digipills.com/tinylink/introsafe.htm
albo:
http://glinki.com/
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-03 09:51:55

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2004-01-03 at 00:12, rena wrote:
> a gdzies w necie sa zdjecia tych gumowych form, bo na ich stronie sa tylko
> metalowe?...

A ja wcale nie jestem pewna, czy to Tefala, raczej nie, a poza tym to
nie guma, tylko silikon (czy silikon to tez guma?)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-03 10:00:25

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2004-01-03 at 00:20, rena wrote:

> [...]
> czego sa imieniny, urodziny itd.-juz bede wiedziala, co sobie zarzyczyc bez

A od Mikolaja dostalam sorbetiere (bez wyrzutow sumienia i znacznie
wczesniej, niz na swieta ;))))

> a nie dolaczyli ci do niej jakiejs instrukcji obslugi? twoja tez jest koloru
> bordowego?

Nie dalaczyli. A jest brazowa.

--
Kot <m...@p...onet.pl>