galeria kosmeteria

1. Data: 2005-04-19 20:10:24

Temat: galeria kosmeteria
Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Newsletter Briefa podał taką informację:
"Galeria Centrum otwiera w Warszawie Galerię Kosmeteria, perfumerię
światowego formatu. Otwarciu Galerii towarzyszyć będą działania promocyjne.
Galerii Kosmetria mieści się na powierzchni 1100 m2 i gromadzi asortyment,
od kosmetyków i akcesoriów do codziennej pielęgnacji, po ekskluzywne zapachy
i kosmetyki selektywne. Autem warszawskiej Galerii Kosmeterii, jak
zapowiadają jej twórcy, będzie najwyższy standard obsługi, jakiego polskie
klientki jeszcze nie doświadczyły."

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-04-20 07:34:22

Temat: Re: galeria kosmeteria
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:

>i kosmetyki selektywne. Autem warszawskiej Galerii Kosmeterii, jak
>zapowiadają jej twórcy, będzie najwyższy standard obsługi, jakiego polskie
>klientki jeszcze nie doświadczyły."

Czyli jak tam wejdę, to zamiast spokojnie pooglądać wszystko będę
musiała spławiać pańcię, która będzie za mną latać i pytać, czy napewno
mi w niczym nie pomóc? ;-) Albo ochroniarza, który uzna, że jak jestem w
dżinsach i bez makijażu to na pewno chcę coś ukraść (tia, Sephora) ;-)
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2005-04-20 08:50:18

Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mi w niczym nie pomóc? ;-) Albo ochroniarza, który uzna, że jak jestem w
> dżinsach i bez makijażu to na pewno chcę coś ukraść (tia, Sephora) ;-)

hehe, a wiesz jak się na człowieka łypią i jacy są pomocni kiedy chodzi sie
po Sephorze nie dość że w sztruksach, glanach i z plecakiem to jeszcze z
wózkiem dzieckowym? I musi co taki chitry z nas kradziej że się nawet nie
kamufluje ;)))

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-04-20 09:46:51

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia Witek" <a...@S...pl> wrote in message
Autem warszawskiej Galerii Kosmeterii, jak
> zapowiadają jej twórcy, będzie najwyższy standard obsługi, jakiego polskie
> klientki jeszcze nie doświadczyły."

Strach sie bac, brzmi prawie jak grozba :)

s_s

1. Data: 2005-04-20 10:11:10

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wózkiem dzieckowym? I musi co taki chitry z nas kradziej że się nawet nie

łee tam. Nie potraficie po prostu korzystać z okazji.
Ja tam tylko czekam, żeby mnie jakaś pańcia* przechwyciła, potem roztaczam
jakieś mętne sugestie co też może bym chciała, a może właściwie to tak nie
do końca to, a może mają jakieś coś czego nie widziałam i ona biega jak
oszalała i mi znosi hurtowo, a ja sobie dodatkowo na własną rękę buszuję. W
dodatku można jej określić zakres cenowy, do jakiego rodzaju cery, w jakim
zapachu, kolorze itp. i zamiast miotać się samemu po sklepie na oślep, mieć
dostarczone do obejrzenia pod nos.
W dodatku jak się ma 160 na obcasach to przydaje się ktoś kto sięgnie po
rzeczy ustawione wyżej na półkach. :-)

--
Edyta Czyż
"najlepsze lata mam za sobą, teraz będę pisać coraz nudniej i gorzej." Kres

* pańcia, nie jest określeniem pejoratywnym, wszystkim "pańciom"
sepho-dugla-itp-sowym bardzo dziękuję za hektolitry cierpliwości i
kilometry wydreptane z okazji obskakiwania mnie i moich zmiennych
zachcianek. :-)

1. Data: 2005-04-20 10:45:07

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> [...]
>zapachu, kolorze itp. i zamiast miotać się samemu po sklepie na oślep, mieć

A bo jak ja idę do Sephory to konkretnie wiem po co idę, np pomyziać się
różnymi podkładami, czy który pasuje (przeważnie nie pasuje). No i w
czym taka pańcia może mi pomóc? Co najwyżej lusterko przytrzymać. A jak
się myziam tymi podkładami, czy innymi szminkami, to kilka metrów dalej
stoi ochroniarz i gapi się na mnie nieufnie. Czuję się jak intruz. Tak
naprawdę to nie lubię Sephory, właśnie przez to, i ostatnie dwa podkłady
kupiłam na Allegro :-P
UlaK

1. Data: 2005-04-20 10:58:57

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A bo jak ja idę do Sephory to konkretnie wiem po co idę,

Gratuluję, ja tam nigdy nie wiem nie tylko po co konkretnie, ale nawet po
jaką cholerę w ogóle tam idę.

np pomyziać się
> różnymi podkładami, czy który pasuje (przeważnie nie pasuje). No i w czym
> taka pańcia może mi pomóc?

Przynieść wszelkie inne podkłady w mniej więcej takim kolorze jak się
maziasz.
A pan ochroniarz wtedy z czystym sumieniem pójdzie szpiegować inną klientkę.
:)

A tak serio - ja lubię jak ktoś zorientowany w układzie sklepu przyjdzie i
mi pomoże szukać, albo podszepnie co mają nowego, albo co jeszcze mieści się
w określonym przeze mnie przedziale.

--
Edyta Czyż

1. Data: 2005-04-20 11:28:33

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/20/2005 12:45 PM,Użytkownik Ula Kapała usiadł wygodnie i napisał:

> Czuję się jak intruz. Tak
> naprawdę to nie lubię Sephory, właśnie przez to, i ostatnie dwa podkłady
> kupiłam na Allegro :-P

Ja mam już takie schizo, że za każdym razem myślę, że ktoś mi z czystej
złośliwości podrzucił coś do torebki i będę wychodzić i bramka ZAPIPKA.
Brrr... :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-04-20 11:30:25

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/20/2005 12:58 PM,Użytkownik Sowa usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> maziasz.
> A pan ochroniarz wtedy z czystym sumieniem pójdzie szpiegować inną klientkę.

U mnie to nie zadziała. Ręce trzymam w odległości metra od torebki, żeby
nie wzbudzać podejrzeń :) Nie daj Bóg, abym wyciągała coś stamtąd (a
jeszcze kosmetyk, ho ho!). Ech, idę się leczyć :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-04-20 12:10:32

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> łee tam. Nie potraficie po prostu korzystać z okazji.
> Ja tam tylko czekam, żeby mnie jakaś pańcia* przechwyciła,

Ja nawet sama chwytam pańcię :)

> [...]
> dostarczone do obejrzenia pod nos.
> W dodatku jak się ma 160 na obcasach to przydaje się ktoś kto sięgnie po

Dokładnie tak samo robię najczęściej. Nie mam czasu, wiem po co
przyszłam i panienka znajdzie mi to wszystko szybciej. W nielicznych
przypadkach, kiedy przyszłam "pozwiedzać", mówię, że chcę sobie
pooglądać i nikt mi jeszcze tego nie miał (miau :)) za złe.
Acha, jeszcze jak chcę sprawdzić jakiś kolor nie muszę sobie
umalować ręki w ciapki, tylko maluję panienkę :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

buty-czy ktos widzial?
Prostownica ceramiczna
przesuszona skora
Prostownica do wlosow SCHOLL - co to za firma?
Pomózcie,jakie kolory?długie..