Re: gardlo

From: "margo" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: gardlo
Date: Sun, 1 Feb 2004 14:10:30 +0100
Sender: m...@o...pl@host-99-50.telprojekt.pl

Co do tycia w brzuszku to może być faktycznie piwko ;-) ale warto zrobić
badanie poziomu hormonów tarczycy jeśli jest coś nie tak to mogą być różne
objawy np.u panów tycie w "okrągły" brzuszek.
Co do bólu głowy to może też wskazywać na alergię pokarmową, głowa
zaczyna boleć po kilku do kilkunastu godzin po zjedzeniu feralnego pokarmu.
Przypomnij sobie czy ból występuje po zjedzeniu konkretnych potraw.
Z drugiej strony możesz mieć chore zatoki tak jak sugerujesz, jeśli w
zatokach
zalega wydzielina możesz mieć takie objawy jak opisujesz. Badanie
laryngologiczne jest jak najbardziej wskazane ;-) ( myślałem że byłeś już u
laryngologa )

Uszy do góry ;-)
Marcin