garnki IKEA 365+

1. Data: 2005-04-11 19:19:51

Temat: garnki IKEA 365+
Od: "PB" <r...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry!
Jak w temacie-interesuja mnie opinie na temat tych garnków(IKEA 365+)-jesli
ktos je ma prosze o pare slow na ich temat:)))
pozdrowienia
Pawel B.

1. Data: 2005-04-12 08:49:39

Temat: Re: garnki IKEA 365+
Od: "ulla" <U...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PB" <r...@g...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
365+)-jesli
> ktos je ma prosze o pare slow na ich temat:)))

Ja posiadam, są super , nie przypalają potraw, bardzo długo trzymaja ciepło,
polecam, mam cały zestaw wraz z patelenką
ula/warszawa

1. Data: 2005-04-12 08:52:57

Od: "Magdalena W." <b...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulla" <U...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> Ja posiadam, są super , nie przypalają potraw, bardzo długo trzymaja
ciepło,
> polecam, mam cały zestaw wraz z patelenką
O, ja się mogę pod tym podpisać w całej rozciągłości.
Dodam, że jak mi się uda coś przypalić, to w tych garnkach jest to
raczej 'przywarcie' niz 'przypalenie' i bardzo łatwo się usuwa po
namoczeniu.

Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2005-04-12 09:08:31

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 365+)-jesli
> ktos je ma prosze o pare slow na ich temat:)))

Mam zestaw supermarketowych, w których przypalają się rączki (w zasadzie
poza zapachem i przypalaniem rączek to są całkiem dobre, nie przywiera nic
do dna, ale ja rzadko gotuję :) ) i ostatnio kupiłam litrowy rondelek Ikea
365+. Ma nienagrzewające się stosunkowo rączki, nie przypala się w nim, a
najbardziej mi się podoba, że ma podziałkę w środku. Zamierzam kupić jeszcze
taki z wkładką do gotowania na parze. Ma go moja mama i jest zadowolona.

Agata

1. Data: 2005-04-12 15:35:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Apr 2005 21:19:51 +0200, "PB" <r...@g...mm.pl>
wrote:

> [...]
>Jak w temacie-interesuja mnie opinie na temat tych garnków(IKEA 365+)-jesli
>ktos je ma prosze o pare slow na ich temat:)))

Bardzo fajne! Mozesz przypalac, co Ci sie tylko zapragnie i
wszystko odczyscisz...to u mnie dosc wazne :))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-04-12 15:45:47

Od: "PB" <r...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości

Bardzo fajne! Mozesz przypalac, co Ci sie tylko zapragnie i
> wszystko odczyscisz...to u mnie dosc wazne :))

a jak z trwaloscia?bo uchwyty wydaja mi sie dosyc malo solidnie
zamontowane-nie odpadna od razu?
P.

1. Data: 2005-04-12 17:43:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Apr 2005 17:45:47 +0200, "PB" <r...@g...mm.pl>
wrote:

> [...]
>
>Bardzo fajne! Mozesz przypalac, co Ci sie tylko zapragnie i
>>

>a jak z trwaloscia?bo uchwyty wydaja mi sie dosyc malo solidnie

Od razu nie :PPP
Po jakims czasie dalej nie odpadly....nie sa luzne, nie wihaja
sie, wiec chyba wytrzymaja jesczze z pare lat

Pierz, co ma garnek jeden zeliwny, ktory nie dosc, ze jest w
jednej b. starej ksiazce (na fotografii jest moja szwagierka jako
male pachole, a w tle jest ten garnek ;)) - mowimy tu o latach
poznych 40tych badz poczatku 50tych!!), to jest sporo starszy ode
mnie. I jest dalej w swietnej formie.
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-04-12 17:47:34

Od: "toto dżdżownic" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości

> Pierz, co ma garnek jeden zeliwny,

A MY nie mamy Ojca...

toto dżdżownica

1. Data: 2005-04-12 18:10:26

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toto dżdżownic" <t...@t...pl>
> A MY nie mamy Ojca...
>
> toto dżdżownica

???

--
Pozdrawiam, Jerzy
---
Użytkownik "dzdzownica" <d...@x...pl> napisał w wiadomości
"Jestem wychowana w kulturze polskiej i do osób starszych jestem
nauczona odnosić się z naleznym szacunkiem."

1. Data: 2005-04-12 18:18:16

Od: "toto dżdżownic" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "toto dżdżownic" <t...@t...pl>
>
> ???

No widzisz Jureczku, tfuj papa Leonid umarł dawno...
Stąd tfe zdziwienie!

toto dżdżownica

Lasagna Vegie pomyslY?
daktyle
Co zrobic zeby grzybki nie byly gorzkawe?
chińskie jaja
papryka ostra, pieprz cayenne, suszone chilli