gdzie w Polsce można kupić sok żurawinowy?

1. Data: 2002-02-12 11:59:19

Temat: gdzie w Polsce można kupić sok żurawinowy?
Od: Krzysiek Mazur <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

mam takie małe hobby pod tytułem barek domowy ;-) bardzo dużo moich
ulubionych koktajli opiera się na soku żurawinowym, który przysyła mi
brat z UK lub który kupuję w Niemczech. W Trójmieście nie do
dostania. Stąd pytanie - czy ktoś z grupowiczów widział może taki sok
w Warszawie lub innym miejscu w Polsce? Zawsze bliżej i nieco taniej
niż bujać się zagranicę.
Kiedyś w Gdyni można było kupić polski sok żurawinowy w takich małych
buteleczkach ale był on nieklarowny i przesłodzony, tak więc nie
bardzo nadawał się do koktajli :-\ Poza tym kosztował więcej niż
Ocean Spray, który ostatnio przywiozłem sobie z Berlina :-)

pozdrawiam,
Krzysiek

1. Data: 2002-02-12 20:02:12

Temat: Re: gdzie w Polsce można kupić sok żurawinowy?
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek Mazur wrote:

> [...]
> bardzo nadawał się do koktajli :-\ Poza tym kosztował więcej niż
> Ocean Spray, który ostatnio przywiozłem sobie z Berlina :-)

jak będziesz następnym razem w Berlinie, to zajrzyj do sklepów sieci
Spinnrad. Żurawiny chyba nie mają, ale fafdziesiąt różnych syropów,
wszystkie bez dodatku czegokolwiek, w szczególności cukru.

Waldek

1. Data: 2002-02-12 21:53:02

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek Mazur" <k...@w...pl>
napisał w wiadomości
> [...]
niż
> Ocean Spray, który ostatnio przywiozłem sobie z Berlina :-)

Bez powitania toci tylko powiem, Hortex albo pudliszki
pozdr.Alex

1. Data: 2002-02-13 08:21:30

Od: Krzysiek Mazur <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Feb 2002 22:53:02 +0100, Aleksander Kłosiewicz
<s...@w...pl> wrote:

>Bez powitania toci tylko powiem, Hortex albo pudliszki

Hortex nie robi soku żurawinowego.
Pudliszki nie mam pojęcia - nigdzie nie widziałem.

pozdrawiam,
Krzysiek

1. Data: 2002-02-13 11:54:13

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości

> Hortex nie robi soku żurawinowego.
> Pudliszki nie mam pojęcia - nigdzie nie widziałem.
>
> pozdrawiam,
> Krzysiek

A może Krakus ??
pozdr.Alex

1. Data: 2002-02-13 19:35:11

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"waldemar z domu" <w...@t...de> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> Spinnrad. Żurawiny chyba nie mają, ale fafdziesiąt różnych syropów,
> wszystkie bez dodatku czegokolwiek, w szczególności cukru.

Niestety, Waldku, tylko w polaczeniu z jablkiem. Czystego soku zurawinowego
juz nie ma. Zdaje sie kiedys byl.

Irek

1. Data: 2002-02-14 08:10:23

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sok żurawinowy, zagęszczony, kupuję zawsze na targach medycyny
niekonwencjonalnej. Najbliższe targi będą w ten weekend w Smyku
i jeszcze gdzieś na Ochocie. Bywają i inne soki, nawet z kwiatu
czarnego bzu :-)

Krycha

1. Data: 2002-02-14 08:26:56

Od: Krzysiek Mazur <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Feb 2002 20:35:11 +0100, "Irek Zablocki"
<i...@w...de> wrote:

>Niestety, Waldku, tylko w polaczeniu z jablkiem. Czystego soku zurawinowego
>juz nie ma. Zdaje sie kiedys byl.

akurat w Niemczech to żaden problem, bo można kupić bardzo dobry sok
żurawinowy Ocean Spray (jest nawet taka fajna strona
www.cranberries.de gdzie są podane sklepy, w których można go kupić).
Ja akurat kupowałem w Karstadt.

no ale moje pytanie dotyczyło Polski :-)

pozdrawiam,
Krzysiek

1. Data: 2002-02-14 10:01:39

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja akurat kupowałem w Karstadt.
>
> no ale moje pytanie dotyczyło Polski :-)

ino dla niektórych (np. Wrocławian) Berlin jest bliżej od Warszawy ;-)

Waldek

1. Data: 2002-02-15 23:21:10

Temat: Odp: gdzie w Polsce można kupić sok żurawinowy?
Od: "Sojcia" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek Mazur" <k...@w...pl> napisał w
wiadomości news:6d8k6use4am5cra0l6bg42kffkoiiocb9a@4ax.com...

> Hortex nie robi soku żurawinowego.
> Pudliszki nie mam pojęcia - nigdzie nie widziałem.

A ja kupowałam z Hortexu sok żurawinowy i był pyszny
--
Agnieszka P.
s...@p...fm

Re.Zupa grochowa