Re: glosne mieszkanie/8p

Data: 2008-08-24 10:18:15
Temat: Re: glosne mieszkanie/8p
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 22 Aug 2008 15:39:05 +0200, karol napisał(a):

> [...]
>
> Ja tam nienawidzę za zimne zimy i ciepłe lata ;) Dla mnie idealnie by
> było stale 20-22 bez deszczu :P Ale się nie da :(

Cooo? Bez deszczu to ja bym zginęła i rośliny moje...

> W samochodzie kiedy się poruszasz to i bez klimy da radę(trochę głośno),
> ale koreczek i wszyscy umarli.

Ja mam taki maleńki spryskiwacz i robię sobie mgiełkę na całe ciało -
boskie.

> Ej nie po to mi klima. Ja chcę tak jak lubię ;)

No to ja też - lubię i chcę bez kilmy //emotek domyślny

> [...]
>
> Od tego mam urządzenia aby pewne sprawy za mnie załatwiały, leniwy jestem :P
>
> Ja Cię nie przekonam Ty mnie, ale miło było pogadać :)
> Mroźnych zim i ciepłych lat - ja jakoś dzięki technice przeżyję :P

Dzienks, Ty jakoś z nią, a ja bez niej świetnie //emotek

"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.