Re: glosne mieszkanie/8p

Data: 2008-08-26 20:16:29
Temat: Re: glosne mieszkanie/8p
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Tue, 26 Aug 2008 08:21:29 +0200, ss napisał(a):

> No i właśnie to jest to o czym mówię! teraz naprawdę można wybrać z
> dużej ilości mieszkań i nie brać co leci. W końcu to ma być nasz dom,
> miejsce w którym czujemy się komfortowo i mamy odpocząć po trudach
> całego dnia więc dlaczego nie zadać sobie trochę trudu i znaleźć coś co
> nam się naprawdę podoba a nie brać co popadnie .

Chyba nie chodzi o branie co popadnie, lecz jest w ludziach coś takieo, że
już tak koniecznie chcą mieć to swoje wymarzone mieszkanie, że chwilowo
wyłączają im się mechanizmy obronne - dostrzeganie błędów, niedogodności
itp. - widzą dane mieszkanie nie takim, jakie jest, lecz takim, jakie
chcieliby, aby było, bo wystarczy np. że łazienka ma pożądany układ - i
reszta też wydaje się OK. A tak nie można. Trzeba w danym mieszkaniu pobyć
z godzinę, posiedzieć sobie przy oknie, posłuchac odgłosów z zewnątrz,
poprosić o otworzenie mieszkania "nad" (jeśli jest wolne) i posłać tam np.
męża, aby poskakał i postukał (odłosy) i takie tam... a przede wszystkim
posłuchać siebie w tym mieszkaniu. Sprawdzić trasy - czy wygodne - z
łazienki do kuchni, z kuchni do jadalni, z łazienki do sypialni itp.
Dobrze, że nie muszę kupować mieszkania - ale gdybym musiała, to byłąbym
bardzo kłoppotliwą klientką, ale na pewno bardzo dobrą sąsiadką (o ile
trafiłabym na ludzi za ścianą...).
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.