glosne mieszkanie/8p

1. Data: 2008-08-20 23:39:42

Temat: glosne mieszkanie/8p
Od: " artur" <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dostałem niedawno ofertę kupna ciekawego mieszkania w Warszawie, i mam w
zwiazku z tym do was grupowicze pytanie, mianowicie mieszkanie to jest na 8
pietrze przy dosc duzej i niestety glosnej ulicy.
Oczywiscie developer twierdzi ze na 8 pietrze to juz nic nie slychac i ze jest
cicho, ale oczywiscie co mam mowic - chce przeciez sprzedac mieszkanko...

Moze ktos z Was mieszka w takiej okolicy na podobnej kondygnacji i sie moze
wypowiedziec... Pomozecie ?

Tak technicznie - jest to ulica wielkosci AL. KEN w warszawie, budynek mniej
wiecej 20 metrow od niej, moje mieszkanie byloby na scianie prostopadlej do ulicy.

Pozdrawiam
Artur

2. Data: 2008-08-21 07:17:16

Temat: Re: glosne mieszkanie/8p
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " artur" <e...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mniej
> wiecej 20 metrow od niej, moje mieszkanie byloby na scianie prostopadlej

Wszystkie mieszkania od strony KEN są bardzo głosne niezależnie od
wysokości. Przy zamkniętych oknach jest w miarę OK, ale jak tylko je
otworzysz to już jest spory hałas. Dopiero mieszkania z drugiej strony są
ciche.

3. Data: 2008-08-21 07:48:42

Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Aug 2008 01:39:42 +0200, artur <e...@w...gazeta.pl>
wrote:

> [...]
> ze jest
> cicho, ale oczywiscie co mam mowic - chce przeciez sprzedac mieszkanko...

Ja kiedyś miałem okazję spać w tzw. sedesowcu we Wrocławiu gdzieś w
okolicach 10-go piętra. IMO najbardziej przeszkadzał hałas tramwajów (dla
mnie przy otwartym oknie nie do zaakceptowania). A oprócz tramwajów z
pobliskiego skrzyżowania słychać było tramwaje przejeżdżające o wiele
dalej - hałas nieźle się niósł na dużą odległość nie tłumiony innymi
budynkami. Ale podobno można się przyzwyczaić...

RobertP.

4. Data: 2008-08-21 08:06:18

Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mniej
> wiecej 20 metrow od niej, moje mieszkanie byloby na scianie prostopadlej

Witam,
Mam doświadczenia z mieszkania na 9 piętrze przy ruchliwej ulicy w Poznaniu.
Podobny układ, blok prostopadle do ulicy, odległość trochę większa - ok.
50-80m od ulicy.
Przy dobrych oknach i trzymaniu ich zamkniętych było w miarę cicho.Niestety
po otwarciu hałas już jest bardzo znaczny.
Najgorzej słychać tramwaje i ruszające spod świateł TIRy (warto chwilę
postać przy ulicy i popatrzeć czy nie jeździ nią zbyt wiele ciężarówek).
Wysoka kondygnacja nie oddziela niestety od hałasu. Podejrzewam, że
mieszkanie na 1-2 piętrze, przy oddzieleniu jakimiś drzewami od ulicy będzie
cichsze.
Z drugiej strony człowiek do wszystkiego się przyzwyczaja i daje się spać
nawet przy otwartym oknie :)
Potem jak na wakacjach mieszkałem w domku w lesie nie mogłem zasnąć taka
była cisza ;-)
Pozdrawiam
Bartosz

5. Data: 2008-08-21 08:10:19

Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

artur pisze:

> Oczywiscie developer twierdzi ze na 8 pietrze to juz nic nie slychac

Z moich doświadczeń wynika, że im wyżej, tym gorzej,
a 8 piętro latem to moja trauma sprzed kilku lat.

D.

6. Data: 2008-08-21 08:10:39

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji: ile pokoi?
JaC

-----

7. Data: 2008-08-21 14:47:57

Od: "Meehoo" <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

artur wrote:

> [...]
>
> Tak technicznie - jest to ulica wielkosci AL. KEN w warszawie,
> budynek mniej wiecej 20 metrow od niej, moje mieszkanie byloby na

Mieszkam przy Pileckiego na 5 piętrze w mieszkaniu ustawionym na
ścianie prostopadłej do ulicy. Jest głośno. Przy otwartych oknach nie
da się oglądać tv czy słuchać radia na normalnie ustawionej głośności.
Na parterze jest na pewno ciszej.

--
Meehoo

8. Data: 2008-08-21 16:42:34

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sie, 01:39, " artur" <e...@W...gazeta.pl> wrote:

> Moze ktos z Was mieszka w takiej okolicy na podobnej kondygnacji i sie moze
> wypowiedziec... Pomozecie ?

Ja kiedys mieszkalem wlasnie na 8 pietrze w odleglosci ok 200m (wiec
sporo) od glownej drogi. Przy otwartym oknie slychac bylo, ale nie
natarczywie (w sensie TV na normalnej glosnosci itd, tylko przy ciszy
w mieszkaniu slychac bylo jakis szum).

Pozdrawiam
Rafal

9. Data: 2008-08-22 07:12:45

Od: Szymon Łuczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Arturze daj sobie spokój z tym mieszkaniem (dobra rada) bo:
- mieszkania nie kupuje się na 2 lata ani zdrowia nie masz podwójnego no
chyba że jesteś fanem ekstremalnych sportów i nie przeszkadza ci
kompletnie nic.
Ja mieszkałem na 7 piętrze 100 metrów od linii tramwajowej i ulicy tego
typu i za cholerę nie dało się tych tramwajów wyciszyć o ulicy nie
wspomnę, a weź sobie teraz okno otwórz! Upał 30 stopni a ty się kisisz w
mieszkaniu ....
Pewnego razu jeden głupi pośrednik powiedział mi jedną mądrą rzecz od
siebie: "Jak wejdziesz pierwszy raz do mieszkania to już musisz wiedzieć
ze to jest TO mieszkanie", jeżeli nie jesteś w 100% pewien odpuść sobie
znajdzie się 1000 innych mieszkań nie dziś to za tydzień.

Pozdrowionka
s.

10. Data: 2008-08-22 07:56:33

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> typu i za cholerę nie dało się tych tramwajów wyciszyć o ulicy nie
> wspomnę, a weź sobie teraz okno otwórz! Upał 30 stopni a ty się kisisz w

Co się tak uparliście na te tramwaje. Na Ursynowie ich nie ma. A co do
otwierania okien to klimatyzacja załatwia sprawę, bo przy zamkniętych oknach
jest w miare cicho. To jest tylko ruch samochodowy i autobusowy, ciężarówek
klasy tir raczej brak.

> [...]
> ze to jest TO mieszkanie", jeżeli nie jesteś w 100% pewien odpuść sobie
> znajdzie się 1000 innych mieszkań nie dziś to za tydzień.

Lubię takie "mądrości" pośredników.

płyta stalowa między płytą elektryczną a okapem
zmywarka - 1/2 wsadu
Kotłownia gazowa CO na dachu bloku - jakie niedogodności?
Kuchenka Amica - opiekacz na on
Jaka farba do malowania okien?