Re: glosne mieszkanie/8p

From: Szymon Łuczak <s...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: glosne mieszkanie/8p
Date: Fri, 22 Aug 2008 09:12:45 +0200

Arturze daj sobie spokój z tym mieszkaniem (dobra rada) bo:
- mieszkania nie kupuje się na 2 lata ani zdrowia nie masz podwójnego no
chyba że jesteś fanem ekstremalnych sportów i nie przeszkadza ci
kompletnie nic.
Ja mieszkałem na 7 piętrze 100 metrów od linii tramwajowej i ulicy tego
typu i za cholerę nie dało się tych tramwajów wyciszyć o ulicy nie
wspomnę, a weź sobie teraz okno otwórz! Upał 30 stopni a ty się kisisz w
mieszkaniu ....
Pewnego razu jeden głupi pośrednik powiedział mi jedną mądrą rzecz od
siebie: "Jak wejdziesz pierwszy raz do mieszkania to już musisz wiedzieć
ze to jest TO mieszkanie", jeżeli nie jesteś w 100% pewien odpuść sobie
znajdzie się 1000 innych mieszkań nie dziś to za tydzień.

Pozdrowionka
s.