Re: [głupie] Pigułki na wzrost penisa. Czy to dziala?

From: "plitkin" <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: [głupie] Pigułki na wzrost penisa. Czy to dziala?
Date: Sun, 4 May 2003 01:23:24 +0200

> Nie wiem czy dobrze ale wyczuwał agresje tutaj.

Zle wyczuwasz :-))

>Jakbym dostawal bure,
> a szkole juz skonczylem jakis czas temu.

O tym nie wiedzialem. Z twojego postu tego nie zrozumialem. A ze w usenecie
pisza rozni ludzie, to na wszelki wypadek cie ostrzeglem przed zazywaniem
tego.
A jezeli chodzi o to, dlaczego tak napisalem, to podam jeden zyciowy
przyklad: gadalem kiedys z farmaceuta z apteki: wiesz co najbardziej ich
smieszy? Kiedy przychodzi klient kupic jakis lek, i zaczyna tlumaczyc, ze to
nie dla niego, ze to dla znajomego/znajomej i td. Problem w tym, ze
aptekarza to naprawde nie obchodzi i on i tak doskonale olewa dla kogo to
jest, a ze ludzie bzdury sami gadaja (bez pytania), to wiadomo odrazu, ze to
dla tego, co to kupuje. Poprostu taki "zawodowy problem". Podobno
analogicznie ludzie w sexshopach sie zachowuja (oczywiscie nie wszyscy).
Dlatego tylko cie ostrzeglem zebys nie stosowal tego. Tak - "na wszelki
wypadek". Dodatkowo dla mnie podejrzanym byl sam fakt, ze wchodzisz na
stronki reklamowane w SPAMie - wiec uznalem, ze naprawde zainteresowales sie
tematem :-)
Nie zrozum mnie zle: nie mialem agresji do ciebie! TYlko uznalem, ze jestes
jakis troche zakompleksiony malolat i mozesz podjac nieodpowiedzialne kroki.
Teraz widze, ze jest inaczej i sie bardzo ciesze, ze jestes czlowiek dorosly
wiec potrafisz zrozumiec DOBRZE moje intencje. :-)

> Ja chcialem tylko się dowiedzieć czy takie coś jest możliwe,
> mówie tutaj o stymulacji jakimiś srodkami wzrostu tych komórek.

Nie jestem lekarzem, ale szczerze watpie, by to mialo dzialac na dluzsza
mete bez pobocznych skutkow. Dla mnie to takie same bzdury, jak odchudzanie
przez 3 dni, albo niesamowity przyrost miesni w ciagu 10 dni i td.

> Ciekawości odnośnie tego typu zagadnien nie mozna rozwiewać
> bez rzucania na siebie cienia podjerzenia :-)

Wiadomo o co chodzi! :-)