Re: [głupie] Pigułki na wzrost penisa. Czy to dziala?

Data: 2003-05-04 14:50:42
Temat: Re: [głupie] Pigułki na wzrost penisa. Czy to dziala?
Od: "Aleksander" <A...@s...ca>

Wczoraj w tutejszej (Montreal) prasie byl duzy artykul na ten temat. Zrobili
kliniczne badania i _Zadne_ srodki nie pomagaja ani pastylki, ani pompki,
ani masaze. Nie zawracaj sobie glowy. Nie wazne czy duzy wazne zeby byl
ruchliwy :-)

--

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander

Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu,
laktozy, sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików,
diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com