[głupie] Pigułki na wzrost penisa. Czy to dziala?

1. Data: 2003-05-03 07:31:23

Temat: [głupie] Pigułki na wzrost penisa. Czy to dziala?
Od: "Lukasz" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Wlasnie mi przyslali na maila jakis spam z reklama
takich wlasnie pigulek. Wszedlem na strone i tam
pseudonaukowo pisze ze stymulują one wzrost komórek Corpora
Covernosa. Dzieki czemu zwieksza sie pojemnosc na krew.
Nie zrozumcie mnie zle, nie planuje zazywac (chociaz "nigdy nie mow
nigdy" :-) ) ale jestem ciekaw.

Wklejam cytat z tej stronki. POwiedzcie mi czy to mozliwie.
pozdrawiam
Lukasz

VP-RX will increase the capacity limit of the Corpora Cavernosa thus
allowing more blood to enter the cavern creating a longer and thicker
erection. VP-RX stimulates cell growth within the corpora cavernosa itself.
An increase in cells allows for more blood to enter the penis making the
penis larger and the erection more intense. The corpora cavernosa are the
two bodies of erectile tissue on each side of the penis. VP-RX is 100%
natural with no known side effects. All growth is permanent.

2. Data: 2003-05-03 11:28:25

Temat: Re: [głupie] Pigułki na wzrost penisa. Czy to dziala?
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zrozumcie mnie zle, nie planuje zazywac (chociaz "nigdy nie mow
> nigdy" :-) ) ale jestem ciekaw.

Rozumiemy cie zle :-), bo inaczej po co mialbys otwierac stronke, a tym
bardziej pytac na grupie! :-)))
Tego spamu przychodzi dziennie ogromna ilosc. Ja bym NIGDY w zyciu nie
zaryzykowal kupowac to. Wg mnie to bzdura totalna, a te slowka ladne ktorych
znaczenia nie rozumiesz maja "zwiekszyc wiarygodnosc" tego spamu.

Dodam, ze jezeli masz [podejrzenia co do wielkosci swojego "mlodszego
bratka" :-), to idz do lekarza, ktory stwierdzi, czy faktycznie masz malego.
Poza tym jezeli do porownnia bierzesz jakies pornusy czy zdjecia z
internetu - to musisz wiedziec, ze w wiekszosci sa to ponadstandardowe
egzemplarze.
Poza tym duzo zalezy od rasy: murzyni z reguly maja wieksze przyrzady,
latynosi pewnie tez. W naszych rejonach jezeli masz jakeis 14-16 cm to jest
calkiem OK i nie ma po co sobie zawracac glowy bzdurnymi spamami. Potraktuj
to jako prawdziwy spam i wywal odrazu - nie czytajac. Tak samo, jak
propozycje zarobku milionow dolarow i td.

3. Data: 2003-05-03 14:15:43

Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zrozumcie mnie zle, nie planuje zazywac (chociaz "nigdy nie mow
> nigdy" :-) ) ale jestem ciekaw.

A moze te pigulki powoduja skrocenie nog? :-)

jak na moj gust, mozna brac to, co jest zatwierdzone przez nasze inisterstwo
zdrowia i polecone przez dobrego seksuologa.
A poza tym calkiem elegancki penis powinien miec okolo 15 cm.
I jeszcze jedno. Zazwyczaj kobiety przywazuja wage raczej do umiejetnosci,
poznania ich czulych sfer, niz do dlugosci i rozmiarow penisa ich partnera
--
Bartosz 'Seco' Suchecki [wAw]
Cykloza nie boli... Blat i Ogie?

4. Data: 2003-05-03 15:10:05

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartosz 'Seco' Suchecki" <s...@N...org> wrote in
message news:3EB3CF0F.9C9495BF@NIECHCESMIECIrowery.org...
> [...]
umiejetnosci,
> poznania ich czulych sfer, niz do dlugosci i rozmiarow penisa ich

Wlasnie :-) Panowie, zamiast na ilosc zacznijcie wreszcie patrzec na
jakosc :-) A odnosnie tych pigulek, to imo to taka sama bzdura, jak
tabletki odchudzajace dzieki którym "zrzucimy 10 kilo w 3 dni bez
efektu jo-jo". Spam i tyle.
Pozdrawiam,
Ula

5. Data: 2003-05-03 19:27:53

Od: "acik" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A poza tym calkiem elegancki penis powinien miec okolo 15 cm.

Ale jaja ;-) !!! Fajna grupa, no nie moge ;-))))) Eleganckiego to moze
jeszcze ubrac w garniturek? ;-) Pozdrówka, chyba zabawie na tej grupie
acik

6. Data: 2003-05-03 20:59:37

Od: "Lukasz" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze jedno. Zazwyczaj kobiety przywazuja wage raczej do umiejetnosci,
> poznania ich czulych sfer, niz do dlugosci i rozmiarow penisa ich partnera

Czy taki elegancki penis aby byc eleganckim, oprocz stosownego wzrostu musi
znac
maniery, savoir vivre, etc. :-) ? Pochodzic z dobrej rodziny,
miec patenty szlacheckie?

pozd.
Zaklinacz Lata

7. Data: 2003-05-03 20:59:37

Od: "Lukasz" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plitkin" wypitlikał coś takiego:
> [...]
ktorych
> znaczenia nie rozumiesz maja "zwiekszyc wiarygodnosc" tego spamu.

Mała poprawka, te ładne słówka to rozumiem doskonale.
Angielski znam dobrze. Chcialem zeby Ci ktorzy sa tacy madrzy
i pouczają innych wiedzieli dokladnie co tam jest napisane.

> [...]
Potraktuj
> to jako prawdziwy spam i wywal odrazu - nie czytajac. Tak samo, jak
> propozycje zarobku milionow dolarow i td.

Nie wiem czy dobrze ale wyczuwał agresje tutaj. Jakbym dostawal bure,
a szkole juz skonczylem jakis czas temu.
Nie wiem skad sie ta (?agresja?) bierze.
Ja chcialem tylko się dowiedzieć czy takie coś jest możliwe,
mówie tutaj o stymulacji jakimiś srodkami wzrostu tych komórek.
Najlepiej jakby sie jakis specjalista wypowiedzial.
Bylem ciekaw ale bez niezdrowych fascynacji powiekszaniem ani nic
takiego. Pewnie kazdy chcialby sobie troche powiekszyc, ale zapewniam
ze jesli tak to tylko troche. Jestem bardzo daleki od stosowania takich
eksprymentow.
Ciekawości odnośnie tego typu zagadnien nie mozna rozwiewać
bez rzucania na siebie cienia podjerzenia :-)
I tą mysla zakoncze.

8. Data: 2003-05-03 23:23:24

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy dobrze ale wyczuwał agresje tutaj.

Zle wyczuwasz :-))

>Jakbym dostawal bure,
> a szkole juz skonczylem jakis czas temu.

O tym nie wiedzialem. Z twojego postu tego nie zrozumialem. A ze w usenecie
pisza rozni ludzie, to na wszelki wypadek cie ostrzeglem przed zazywaniem
tego.
A jezeli chodzi o to, dlaczego tak napisalem, to podam jeden zyciowy
przyklad: gadalem kiedys z farmaceuta z apteki: wiesz co najbardziej ich
smieszy? Kiedy przychodzi klient kupic jakis lek, i zaczyna tlumaczyc, ze to
nie dla niego, ze to dla znajomego/znajomej i td. Problem w tym, ze
aptekarza to naprawde nie obchodzi i on i tak doskonale olewa dla kogo to
jest, a ze ludzie bzdury sami gadaja (bez pytania), to wiadomo odrazu, ze to
dla tego, co to kupuje. Poprostu taki "zawodowy problem". Podobno
analogicznie ludzie w sexshopach sie zachowuja (oczywiscie nie wszyscy).
Dlatego tylko cie ostrzeglem zebys nie stosowal tego. Tak - "na wszelki
wypadek". Dodatkowo dla mnie podejrzanym byl sam fakt, ze wchodzisz na
stronki reklamowane w SPAMie - wiec uznalem, ze naprawde zainteresowales sie
tematem :-)
Nie zrozum mnie zle: nie mialem agresji do ciebie! TYlko uznalem, ze jestes
jakis troche zakompleksiony malolat i mozesz podjac nieodpowiedzialne kroki.
Teraz widze, ze jest inaczej i sie bardzo ciesze, ze jestes czlowiek dorosly
wiec potrafisz zrozumiec DOBRZE moje intencje. :-)

> Ja chcialem tylko się dowiedzieć czy takie coś jest możliwe,
> mówie tutaj o stymulacji jakimiś srodkami wzrostu tych komórek.

Nie jestem lekarzem, ale szczerze watpie, by to mialo dzialac na dluzsza
mete bez pobocznych skutkow. Dla mnie to takie same bzdury, jak odchudzanie
przez 3 dni, albo niesamowity przyrost miesni w ciagu 10 dni i td.

> Ciekawości odnośnie tego typu zagadnien nie mozna rozwiewać
> bez rzucania na siebie cienia podjerzenia :-)

Wiadomo o co chodzi! :-)

9. Data: 2003-05-04 06:38:38

Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

> Czy taki elegancki penis aby byc eleganckim, oprocz stosownego wzrostu musi
> znac
> maniery, savoir vivre, etc. :-) ? Pochodzic z dobrej rodziny,
> miec patenty szlacheckie?

Jak najbardziej jezeli chodzi o przyzwoite zachowanie. Inne aspekty jak
pochodzenie nie sa takie istotne.

Seco

10. Data: 2003-05-04 09:21:32

Od: "acik" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

To zdaje sie ze wiekszosc z nas z natury skazana jest na te nieeleganckie
;-)))))))) (naucz go savoir-vivre'u na plazy ;-)))))
acik

Pytanka poporodowe
Wybity / zwichniety palec po 8 miesiacach...
Skutki biernego palenia.
Nowotwór złośliwy układu limfatycznego?
Skutki biernego palenia.