Re: [głupie] pralka automatyczna a fizyka teoretyczna :-)

Data: 2002-11-25 13:14:24
Temat: Re: [głupie] pralka automatyczna a fizyka teoretyczna :-)
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl>

Użytkownik "Norb" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:art5m5$lhj$1@news.tpi.pl...

> IMHO wzór bez pierwiastków i przynajmniej jednego stosunku wygląda
> nieciekawie,

Poczekaj, to było pierwsze podejscie, potem zaczalem na papierze tworzyc cos
co by bylo blizszym przyblizeniem, w wyprowadzeniu pojawiaja sie juz limesy,
a na koncu prawdopodobnie bedzie jeszcze logarytm (jeszcze nie wiem, jaki,
ale chyba naturalny, bo jakos tak nazwa pasuje bardziej do zagadnienia).
Całki sobie daruje, bo kiedys mi sie snily po nocach i nie chce do nich
wracac.

> a poza tym nie wiem czy podejście od strony masy jest słuszne

Tez chcialem zaczac od liczenia sztuk, ale tu nie do przeskoczenia byla
roznorodnosc pranej garderoby. Spodenki odkladam na potem jako szczegolna
teorie czyli teorie w teorii nie zaklocajaca jej spojnosci.
A predkosc swiatla? A na grzyba? Tu predkosc swiatla jest niepotrzebna. Co
innego Pi - pi to jest trzy z hakiem i jak beben (okragly badz co badz) sie
obraca to ten hak tak stuka potem, wiec pi jak najbardziej sie przyda,
dzieki za przypomnienie.

J.