Re: goraca prosba o opinie

Data: 2000-02-19 14:48:12
Temat: Re: goraca prosba o opinie
Od: Mrówka <a...@p...com>

Marek Wasilewski wrote:

> jest....). Moim zdaniem wady wegetarianizmu sš udokumentowane (dieta zazwyczaj
> niedoborowa jeżeli chodzi o żelazo,

To dziwne, że ostatnio, gdy robiono mi badzania na gdańskiej AM (m.in. zawartoci
Fe i witamin), to osoba interpretująca moje wyniki powiedziała mi, że te badania
są przeprowadzane właŚnie dlatego, że u wegetarian stwierdza się ponadnormatywne
iloŚci Fe, ale za to niedobory kwasu askorbinowego (co jest troche dziwne biorąc
pod uwage iloci zjadananych przez nas owoców). Ja akurat mam żelazo w normie
(109ug*dl^-1, przy normie 53-167), natomiast wit C mam 05 pg*cm^-3 (przy normie
2.1-13.7),a moja znajoma miala wit C 0,1 pg. Dlaczego nie uzywacie więc tego
argumentu?

> zawsze niedoborowa jeżeli chodzi o
> witaminę B12,

Chyba jednak nie *zawsze*.

A tak jak już mówimy o normach, może ktoŚ mi wytłumaczy co oznacza i czym grozi
duża iloŚć trójglicerydów we krwi (149 mg*dl^-1 - norma jest do 150 mg*dl^-1)