gorzka salata

1. Data: 2004-05-09 10:14:41

Temat: gorzka salata
Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

da sie jakos zabic smak goryczy w salacie? jakos mi nie podchodzi ten
smak w ostatniej salacie ktora kupilam a ma byc dzis na obiad - da sie
ja jakos skropic zeby z niej to wyszlo? dzis nie kupie juz pewnie nic
lepszego :(

i drugie pytanie - przechowywujecie jakos specjalnie salate zeby nie
wiedla? chce miec chrupka salate dopoki nie zjem i zawsze nastepnego
dnia mam flaki a nie jestem w stanie zjesc wielkiej salaty w jeden dzien.

i juz nie wiem co mam z nia robic, to samo tyczy sie rzodkiewek -
flaczeja i sie marszcza - nie wiem czy dodaja do nich jakiegos swinstwa
ze sie trzymaja ladnie dopoki nie srzedaja sie czy tez maja tyle wody ze
paruje z nich - ktoredy?

moze macie jakies sposoby trzymania ich ;)
--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-05-09 10:25:55

Temat: Re: gorzka salata
Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie" <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> smak w ostatniej salacie ktora kupilam a ma byc dzis na obiad - da sie
> ja jakos skropic zeby z niej to wyszlo? dzis nie kupie juz pewnie nic

cytrynowy sok?

> i drugie pytanie - przechowywujecie jakos specjalnie salate zeby nie
> wiedla? chce miec chrupka salate dopoki nie zjem i zawsze nastepnego
> dnia mam flaki a nie jestem w stanie zjesc wielkiej salaty w jeden dzien.
jak jestes sama, albo lubisz sama to co jesz, to niestety trudno
gospodarowac jedzeniem zeby sie nie marnowalo ;(

--
PozdKa
** Wartość moralna naszych czynów

1. Data: 2004-05-09 10:27:31

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dnia mam flaki a nie jestem w stanie zjesc wielkiej salaty w jeden dzien.
>

> moze macie jakies sposoby trzymania ich ;)
Cześć!
Ja trzymam sałatę (wypłukaną i odwirowaną) w lodówce w naczyniu do odwirowania
jest krucha i dobrze sie przechowuje do 3dni.
Wanda

1. Data: 2004-05-09 10:47:57

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katalizator napisał:

> cytrynowy sok?

> jak jestes sama, albo lubisz sama to co jesz, to niestety trudno
> gospodarowac jedzeniem zeby sie nie marnowalo ;(

no to wiem ale to nie sprawidliwe! ;)

bo te salaty to jakby je ktos zmutowal teraz - giganty jakies.

sprobuje to wszystko jakos w wodzie moczyc, sama nie jestem ale moj maz
twierdzi ze czlowiek jest miesozerny i trawy jesc nie musi - pfff :]

1. Data: 2004-05-09 10:48:40

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:

> Cześć!
> Ja trzymam sałatę (wypłukaną i odwirowaną) w lodówce w naczyniu do odwirowania
> jest krucha i dobrze sie przechowuje do 3dni.
> Wanda

o, sprobuje wirowac wiruje salate ale potem ja wyciagam z wirowki.

1. Data: 2004-05-09 11:50:29

Temat: Re: gorzka salata - WIROWKA DO SALATY
Od: "Claris" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o, sprobuje wirowac wiruje salate ale potem ja wyciagam z wirowki.

To ja a propos tej wirowki - gdzie takie ustrojstwa sprzedaja?
Szukam i szukam i jakos bez rezultatu...

Moze ktos wie gdzie [we Wroclawiu lub Wawie]?

Pozdrawiam,

Claris /ona/
claris/-at-/wp.pl

1. Data: 2004-05-09 11:54:07

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie wrote:

> [...]
> paruje z nich - ktoredy?
>
> moze macie jakies sposoby trzymania ich ;)
pewnie zaraz pietno za tye wypowiedz dostane, ale...
trzymam i salate i rzodkiewki w woreczku foliowym zawiniete, i jest calkiem
niezla dluugo, to samo z rzodkiewkami... tyle ze zdarza mi sie o nich
zapomniec i mam jedrne zgnile rzodkieweczki co jakis czas:P

Izza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-05-09 11:55:37

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

In news:c7l0a2$ipo$1@wroclaw.net.pl, walkie wrote:
> [...]
> tyle wody ze paruje z nich - ktoredy?
>
> moze macie jakies sposoby trzymania ich ;)

Rzodkiewki można wrzucić do wody, ale tylko nieobrane, tzn. z ogonkiem na
dole i włoskami na górze. ;-) Obrane nasiąkają wodą i robią się
przezroczyste i bez smaku.

Hania

1. Data: 2004-05-09 12:03:30

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Claris napisał:

> [...]
> Szukam i szukam i jakos bez rezultatu...
>
> Moze ktos wie gdzie [we Wroclawiu lub Wawie]?

Ja mam dwie. Jedna dostalam w komplecie z robotem kuchennym, druga
kupilam sobie w Krakowie ale widzialam to tez we Wroclawiu.

To jest takie ustrojstwo firmy Fackelmann, tak sie chyba pisze bo pudlo
juz dawno w koszu.
Kosztuje to to 35 zl a ulatwia zycie.
Masz taki komplet
duzy pojemnik
noz do siekania
taki mieszacz do ciasta
klapke, korbke
do tego klapka z dziurka na nasadki do tarek
nasadek jest chyba 6
i wlasnie koszyk wirujacy

fajnie takie jak Ci sie nie chce caleko miksera uruchamiac, cos takiego
tez widzialam w Mango - jako jakis niezastapiony czy inny robot
kuchenny, tam chcieli duz wiecej,

a gdzie? widzialam na Grochowej w sklepie gospodarstwa domowego i na
Swiebodzkim.

1. Data: 2004-05-09 13:59:03

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smak w ostatniej salacie ktora kupilam a ma byc dzis na obiad - da sie
> ja jakos skropic zeby z niej to wyszlo? dzis nie kupie juz pewnie nic

Czarno widzę... Mocno przyprawić, pokwasić, zeby zabić smak sałaty? :)

> i drugie pytanie - przechowywujecie jakos specjalnie salate zeby nie
> wiedla? chce miec chrupka salate dopoki nie zjem i zawsze nastepnego
> dnia mam flaki a nie jestem w stanie zjesc wielkiej salaty w jeden dzien.

Zawijam w wilgotny ręcznik papierowy i wkładam do torebki foliowej (nie
zamykam bardzo szczelnie)

> [...]
> flaczeja i sie marszcza - nie wiem czy dodaja do nich jakiegos swinstwa
> ze sie trzymaja ladnie dopoki nie srzedaja sie czy tez maja tyle wody ze

Jak sprzedają, to co jakiś czas kropią wodą. Dzieki temu pozbawiają resztek
witamin.
A sposób mojej babci na rzodkiewki, to trzymać w naczynku z wodą. Tylko, że
wtedy już w ogóle witamin nie będzie. Ale widział właściwie kto te witaminy?
;)
Pozdrawiam, Agata

wczoraj kupilam maszyke do lodow
Pycha!!
pomocy: kurczak w wiórach kokos. w sosie ananas
ferelne ciasto
Jak zrobić muss owocowy?