Re: gronkowiec

From: "Radek" <r...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: gronkowiec
Date: Sun, 28 Oct 2001 15:01:47 +0100

"Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> wrote in message
news:Pine.GSO.4.31.0110271712550.14362-100000@dorota
.am.torun.pl...
> w przypadku zatrucia pokarmowego zwykle sa wymioty ale okres
> wylegania jest krotki, wiec mozliwe, ze po prostu nic sie nie
> stanie.

Otoz to, okres wylegania. A jaki jest okres wylegania i co za tym
idzie, czas wystapienia ewentualnych objawow chorobowych w przypadku
stwierdzenia ryzyka zakazenia drog oddechowych (patrz. Pana pozniejszy
post-chodzi o calowanie ;-)). I jeszcze interesuje mnie jaki rodzaj,
charakter beda mialy te objawy: kaszel, katar, bol gardla, kichanie,
itp?

Pozdrawiam,
Radek