Re: grunt to zakupy...

From: "cbnet" <c...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: grunt to zakupy...
Date: Sun, 11 Jan 2004 19:14:24 +0100
Sender: c...@o...pl@v20-s1.itpp.pl

nonnocere:
> ... czemu uważasz, że ujawniłam "bardzo silną niechęć do ludzi".
> Bo nie zamierzam tolerować zachowania, które uderza w innych?

Wydaje mi sie ze jako psycholog powinnas nie tylko lubic ludzi i m.in.
nie nie-lubic _takich_ ich zachowan, ale takze je/ich ~rozumiec. :)

W innym razie malo prawdopodobne abys lubila swoja prace, a jesli
tak to jako psycholog mozesz byc co najwyzej jakims tam 'rzemieslnikiem'...
a to troche malawo w dzisiejszych czasach.

W tym temacie pokazalas wg mnie ze nie tylko brak Ci pasji powiedzmy
~zawodowej, ale zamiast niej masz w sobie wiele niecheci do _podmiotu_
pracy do ktorej sie przygotowujesz.

Nie zgadzasz sie? ;)

PS: w pewnym wymiarze tozsamym z psychologia takze mam w sobie
sporo niecheci do czesci ludzi, dlatego nie wyobrazam se abym mogl
byc autentycznie dobrym psychologiem - chyba dlatego o tym napisalem. :)

PPS: o dziwo wydaje mi sie, ze rozumiem zachowanie 'tlumu' w sytuacji
wyprzedazy, choc nie do konca utozsamiam sie z tymi zachowaniami
jakie tak goraco potepilas. ;)

Czarek