hemoroidy i nietolerancja czopków

1. Data: 2003-02-28 08:53:01

Temat: hemoroidy i nietolerancja czopków
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie toleruję czopków, po kilku-kilkunastu minutach od aplikacji
wydalam je, czasami nawet dostaję biegunki. Czy ktos miał podobne problemy?
Jak sobie w takim razie radzic z hemoroidami w ciąży?
pozdrawiam Znajdzia

2. Data: 2003-02-28 11:21:51

Temat: Re: hemoroidy i nietolerancja czopków
Od: "Marta" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

zamiast czopków możesz używać maści w tubce z aplikatorem. może taka wersja
będzie tolerowana?

3. Data: 2003-03-03 12:07:20

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> zamiast czopków możesz używać maści w tubce z aplikatorem. może taka
wersja
> będzie tolerowana?
a mozesz polecić mi jakąś ziołaową maść, nie szkodliwą w ciąży?

4. Data: 2003-03-03 20:38:38

Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

neo-aesculan herbapolu. żel przeciw hemoroidom. może to będzie OK

pozdrawiam przyszłą mamę,
Iza vel Marta

5. Data: 2003-03-05 00:09:16

Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Znajdzicha" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marta" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> wersja
> a mozesz polecić mi jakąś ziołaową maść, nie szkodliwą w ciąży?

hemoroidy mozna operowac.

--
www.operacja.b3.nu

Magnez w krwi
Powiekszenie wezlow chlonnych
pytanie : badanie płynu mózgowo-rdzeniowego
Okulary dla kierowcy !!!
gdzie rodzic w Warszawie?