herbata twinnings

1. Data: 2003-11-15 12:12:52

Temat: herbata twinnings
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie, gdzie mozna kupic herbate twinnings karmelowa? jeden sklep w
wwie zrobil mi psikusa jednorazowo sprowadzajac te herbate, kupilam,
zakochalam sie w jej smaku, a oni wiecej nie sprowadzili jej. pomozcie...

1. Data: 2003-11-15 12:15:06

Temat: Re: herbata twinnings
Od: Tuoni <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena napisał:

> mam pytanie, gdzie mozna kupic herbate twinnings karmelowa?

A nie moze byc dilmah karmelowa? Jest chyba wszedzie (czyli w kazdym
wiekszym sklepie spozywczym) i jest.. no... boska i juz! :)

Yuoni (z herbatka mangowa dla odmiany)

1. Data: 2003-11-15 12:35:17

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli jesteś z W-wy to zajrzyj do Bomi w Klifie. Niedawno widziałam całą
kolekcję tych herbat

pzdr.

1. Data: 2003-11-15 15:46:04

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tuoni" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> A nie moze byc dilmah karmelowa? Jest chyba wszedzie (czyli w kazdym
> wiekszym sklepie spozywczym) i jest.. no... boska i juz! :)

nieeee. ta dilmaha pije z braku laku, ale uwierz mi - ta twinningsa rozplywa
sie w ustach:)))) a dzis dla odmiany pije francuskiego karmelowego liptona
juz z mlekiem w zestawie - kupilam w wwie na bazarku - tez pyszna, ale to
tez nie twinings....

1. Data: 2003-11-15 15:46:47

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> napisał w
wiadomości news:bp5682$fe0$1@foka1.acn.pl...
> Jesli jesteś z W-wy to zajrzyj do Bomi w Klifie. Niedawno widziałam całą
> kolekcję tych herbat

do ktorego bomi? bo regularnie zagladam do klkifa, czasem na pulawska i tam
na pewno nigdy nie bylo tej karmelowej. inne tak, ale karmelowej nigdy...

1. Data: 2003-11-15 19:27:15

Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dam sobie ręki obciąć, ale chyba widziałam ostatnio w Piotrze i Pawle w
Jankach (obok Ikei). Może nie wybieraj się tam specjalnie po herbatę, ale
jakbyś była przy okazji..... ;)
Równie fajny jest sklep z herbatą w tamtejszym Geancie - tylko na wagę
niestety ale karmelową kupowałam i była miodzio :)

pozdrawiam i idę zalać sobie prawdziwego egipskiego hibiscusa, jeszcze ciut
zostało, a że chora właśnie jestem, cieplutko się zrobi jak sobie egipskie
słońce powspominam... ;-)

Kasia

1. Data: 2003-11-16 00:43:11

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Corrina" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nie dam sobie ręki obciąć, ale chyba widziałam ostatnio w Piotrze i Pawle
> Jankach (obok Ikei).

Jest, jest, tez ja tam widzialam.

1. Data: 2003-11-16 10:30:58

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jankach (obok Ikei). Może nie wybieraj się tam specjalnie po herbatę, ale

bylam w tym sklepie z miesiac temu - nie bylo... wszedzie, gdzie chodze,
szukam tej herbaty...

1. Data: 2003-11-16 10:39:50

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukalam tez w internecie jakiegos wysylkowego sklepu, ale nawet te, co
znalazlam, nie mialy tej karmelowej - to ona jakis rarytas jest?....

1. Data: 2003-11-16 19:41:57

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jest, jest, tez ja tam widzialam.

o diżzys-naprawde:) jakis miesiac temu wertowalam tam cala polke i nie
bylo!!!! pedze! dzieki dziewczyny:)

Kulebiak i jego zdjecie
Kaczka z kasztanami.
ryba + piekarnik = ?