Re: indyk

1. Data: 2005-12-12 14:21:43

Temat: Re: indyk
Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:o5dqp1pkir6k81o4de13fmvp9rbi3hpo3d@4ax.com...

kobieto staranie upakowana, dlaczego jesteś tak uparta i nie ustawisz sobie
prawidłowego kodowania, czy to takie trudne :(
az

2. Data: 2005-12-13 07:29:43

Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J+ARk-drek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> U+AXw-ytkownik +ACI-Krysia Thompson+ACI-
+ADw-KrysiaT+AEA-happyspider.fsnet.co.uk+AD4- napisa+AUI- w
> wiadomo+AVs-ci news:o5dqp1pkir6k81o4de13fmvp9rbi3hpo3d+AEA-4ax.com.
..
+ADw-dzus+AEA-op.pl+AD4- wrote:
> +AD4APg-
(ciach)

> kobieto staranie upakowana, dlaczego jeste+AVs- tak uparta i nie ustawisz
sobie
> prawid+AUI-owego kodowania, czy to takie trudne :(
> az

Uwazaj bo zaraz zostaniesz zlinczowany
niektorzy (zreszta w tym akurat maja racje-niektore grupy dopuszczaja takie
wlasnie kodowanie) uwazaja ze poprawnym kodowaniem jest nie
charset="iso-8859-2" a UTF-7

3. Data: 2005-12-13 14:06:29

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> takie
> wlasnie kodowanie) uwazaja ze poprawnym kodowaniem jest nie

wiesz jakoś jestem odporny na głupotę innych :),... a pani staranie
upakowana robi to chyba celowo i złośliwie , bo juz tyle razy była na ten
temat mowa

Jędrek

4. Data: 2005-12-14 11:47:41

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz jakoś jestem odporny na głupotę innych :),... a pani staranie
> upakowana robi to chyba celowo i złośliwie , bo juz tyle razy była na ten
> [...]
Jędrku - mędrku, nie zmieniaj obyczajów grupy, tradycja to tradycja i już
Pozdr. - Agnieszka

5. Data: 2005-12-14 20:09:03

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jędrek napisał(a):
> wiesz jakoś jestem odporny na głupotę innych :),... a pani staranie
> upakowana robi to chyba celowo i złośliwie , bo juz tyle razy była na
> ten temat mowa

Jest metoda abys nie widział krzaczorów, dałem ci juz link.
pozdr. jerzy

6. Data: 2005-12-15 09:56:02

Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Jest metoda abys nie widział krzaczorów, dałem ci juz link.
> pozdr. jerzy

ja juz stosuje ta metode
Tu chodzi li tylko o formalna sprawe i tyle ;)

Absinth
religa przepis
Przepis na serniczek
indyk