Re: "intelligent design"

From: Piotr Łysek <p...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.filozofia
Subject: Re: "intelligent design"
Date: Thu, 25 May 2006 17:40:49 +0200

Duch napisał(a):
> "Piotr Łysek" <p...@g...com> wrote in message

> Aha, zgoda.

> :)

> Mysle ze jest to po srodku, czesc dostajemy od swiata, czesc sami ustalamy.
Dobra przyjmuje to.
Teraz pytanie: Czy faktycznie "Dostajemy" od swiata, czy raczej
"Pobieramy". Czy swiat jest /slepy/ czy tez hoduje nas /swiadomie/.
To znaczy czy moja obecna forma jest z góry zaplanowana, czy też sam się
soba stalem z wyboru.

> "I w związku z tym, że wiem, że nic nie wiem - wybieram miłość do
> rzeczywistości
> a nie tylko miłość do matki do ojca do chrystusa czy do siebie bo widzę
> wszystko ZLANE w jedno - ale to tak na marginesie - poza tematem."
>
> Tu jakas Twoja koncepcja zycia.
No ale przeciez takie sa fakty, z jednej rzeczywistosci dostaje sygnaly
i w jedna rzeczywistosc je wysylam - wybor wiec zawsze w kazdej
rzeczywistosci kazdego boga/czlowieka/ducha jest w prawo lub w lewo.