"intelligent design"

11. Data: 2006-05-25 12:41:13

Temat: Re: "intelligent design"
Od: Piotr Łysek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Łysek napisał(a):

> Ej stary - ja naprawdę nie mam pojęcia o co chodzi i piszę tylko to co
> mi ślina na jęzor przyniesie - czego wymagasz od osła? Rozumiem twój
> punkt widzenia jeśli o to Ci chodzi. Zastanawiam się czy Ty proponujesz
> mi coś praktyczniejszego - to znaczy czy widzisz Mnie całego obiektywnie
> i chcesz mnie reperować czy dyskutujemy na równym poziomie? - tylko
> szczerze!
Poza tym pominąłeś ubik'a (czyli świat rzeczywistośći-świadomości) w
moim poście, z którego wynika że obiektywizm istnieje dzięki
subiektywizmowi a nie na odwrót, i pomimo tego To obiektywizm góruje nad
subiektywizmem a nie na odwrót.

12. Data: 2006-05-25 12:43:41

Od: Piotr Łysek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Łysek napisał(a):

> A z kim teraz rozmawiasz? Jestem świadomy, jeśli ci to robi różnice.

> To znaczy, że nie jesteś świadomy ;-)

> Możliwe, że się mylę. Możliwe, że jest tak iż każdy rodzi się, patrzy w
> otchłań i sam dzieli rzeczywistość wedle własnego widzimisię, wtedy
> matka/ojciec są niejako pustymi ideami tłumaczącymi zaistnienie - tak
> czy siak od momentu narodzin do śmierci nie pozostaje nic poza dzieckiem
> i rzeczywistością - reszta jest (nad)interpretacją - budowaniem
> rzeczywistości :) Świadomość więc jest wszystkim tym czym nie jest sama
> rzeczywistość :)
I w związku z tym, że wiem, że nic nie wiem - wybieram miłość do
rzeczywistości
a nie tylko miłość do matki do ojca do chrystusa czy do siebie bo widzę
wszystko ZLANE w jedno - ale to tak na marginesie - poza tematem.

13. Data: 2006-05-25 12:47:53

Od: Piotr Łysek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak napisał(a):
> <f...@g...com>
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - :mirror:
> pl.sci.psychologia,pl.sci.filozofia
> "Duch" <n...@n...com>
ps.com...

~------~----~--~--
> á http://groups.google.pl/group/free-pl-prawdy?lnk=li&
hl=pl
> -~----------~----~----~----~------~----~------~--~--
---~-------~--~---
Dzięki za przypomnienie o Dniu Matki! Wstydzę się, że zapomniałem :(
.
.
.
Ale właśnie - Czy zapomniałem - skoro mi przypomniałeś! OTO JEST PYTANIE
;-)))))))

14. Data: 2006-05-25 15:07:27

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> A z kim teraz rozmawiasz? Jestem świadomy, jeśli ci to robi różnice.

Aha, zgoda.

> To znaczy, że nie jesteś świadomy ;-)

:)

> Możliwe, że się mylę. Możliwe, że jest tak iż każdy rodzi się, patrzy w
> otchłań i sam dzieli rzeczywistość wedle własnego widzimisię

Mysle ze jest to po srodku, czesc dostajemy od swiata, czesc sami ustalamy.

Tu jakas Twoja koncepcja zycia.

Pzdr,

Duch

15. Data: 2006-05-25 15:15:53

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <r...@w...pl> wrote in message

> <<-problem w tym, ze nie do sie da sie zdefiniowac
> Swiadomosci i Inteligencji.>> /Duch/
>
> Czy pańskim zdaniem Drogi Duchu - da się odróżnić:
> świadome od nieświadomego
> a inteligentne od nieinteligentnego?

Wydaje mi sie ze tak. Tak jak mozna odróżnić ladną kobietę,
-oczywiscie w obu materiach mogą być spory :) Ale da sie, myślę.

> [...]
> Sprawny umysłowo człowiek może sobie uświadomić informację
> i na tej podstawie podjąć świadome działania o czym potrafi

Swiadmosc informacji i swiadomosc instnienia, hmmmm - czy to jest to samo.
Nie wiem teraz.
Rozroniłbym "swiadomosc istnienia" od "swiadomosc pewnej informacji".
Mogę sobie wyobrazic czlowieka zakmnietego w klatce do ktorego nie dochodzą
zadne informacje,
a jednak jest swiadomy swojego istnienia.

Czym sie rozni czlowiek od kapelusza? Swiadomoscia tego ze wymieniam z nim
swoje uczucia i emocje i przezycia np.
rozmawiam, kłócę sie, wymieniam dowcipy. Wtedy czuje ze ten ktos czuje
podobnie jak ja. Wtedy jestem swiadomy,
ze ten ktos jest siadomy podobnych emocji jak ja. Co do kapelusza - to tego
nie czuje :)

> Pan możesz mi odpisać, że nie o taką Świadomość i Inteligencję chodzi,
> więc uprzedzając:
> "nie o taką" czyli o jaką? :-)
> raczej o nijaką? ;)

Jakbys zgadł, nie o taka, opisalem to wyzej.

Pozdrawiam,
Duch

16. Data: 2006-05-25 15:40:49

Od: Piotr Łysek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
> "Piotr Łysek" <p...@g...com> wrote in message

> Aha, zgoda.

> :)

> Mysle ze jest to po srodku, czesc dostajemy od swiata, czesc sami ustalamy.
Dobra przyjmuje to.
Teraz pytanie: Czy faktycznie "Dostajemy" od swiata, czy raczej
"Pobieramy". Czy swiat jest /slepy/ czy tez hoduje nas /swiadomie/.
To znaczy czy moja obecna forma jest z góry zaplanowana, czy też sam się
soba stalem z wyboru.

> [...]
> a nie tylko miłość do matki do ojca do chrystusa czy do siebie bo widzę
> wszystko ZLANE w jedno - ale to tak na marginesie - poza tematem."

No ale przeciez takie sa fakty, z jednej rzeczywistosci dostaje sygnaly
i w jedna rzeczywistosc je wysylam - wybor wiec zawsze w kazdej
rzeczywistosci kazdego boga/czlowieka/ducha jest w prawo lub w lewo.

17. Data: 2006-05-25 15:43:35

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]" <sl_d(na_onet_pl)@tutaj.nic> wrote in message

Cos Ty tak na NIE nastawiony?
Zaraz Ci wszystko wytlumaczę, hehe

> W Twoim ujęciu - żałosne. ;-) Zauważ z łaski swojej, że definicji się
> nie
> dostaje, tylko ją tworzy/wymyśla. Dlatego definicji świadomości możemy
> mieć na pęczki. Zapewne chodziło Ci o definicję "poprawną" i powszechnie
> "rozumianą", tylko że za chwilę pojawia się kolejny problem: co to znaczy
> "poprawność" i "zrozumiałość"?

No tak - jest kolejny problem. Ale po co o tym piszesz?
Zeby potwierdzic ze JEST definicja? Czy ze o nią trudno?
(teraz widze ze dalej wyjasniasz)

> Zamiast jednak podglądać
> "prawdziwą rzeczywistość" podglądają "sztuczną rzeczywistość".
> To jest jedyna różnica. A "prawdziwego" zrozumienia jak nie
> było, tak nie ma.

No dobrze, ale co mam powiedziec, ze nigdy nic nie zrozumiemy?
Jesli samolot sie rozbije, pojawia sie Specjalna Komisja i
juz wiadomo co sie stało z samolotem, zrozumielismy,
ze trzeba lepiej przymocowac skrzydla.
Wiec nastapilo zrozumienie jakiegos aspektu. Tak kurde, czy nie? :)

Piszesz ze calosci nigdy nie zrozumiemy. No dobra, nie.
Ale nie mozna powiedziec ze nigdy nic nie zrozumiemy - to tez falsz.
Inaczej powolanie Specjalnej Komisji nie mialoby sensu :)

> Rozumiesz wreszcie, Duchu, że nic nie rozumiesz?
> I nikt nic nie rozumie?

Eeeee, filozofujesz.
Posłuchaj! (bo mysle ze to ciekawe bedzie).

Gdyby tak było, ze NIC nie rozumiemy to Ty nie rozumiałbyś mnie, mojego
posta.
Wiec nie mógł byś mi zarzucić, rowniez tego ze piernicze.

A jednak to zrobiłeś - zarzuciłeś mi że piszę zle!
Wiec jednak zakladasz to ze cos zrozumiałeś z mojego wywodu.

....kumasz już bazę?
Z jednej strony piszesz ze nic nigdy nie zrozumiemy, a jednak -prowadzac
dyskusje-
musiales zalozyc ze cos rozumiesz. Zrobiłeś to, tu Cie mam!

Wiec jednak wierzysz w to ze cos rozumiesz.
Wiec nie bujaj ze nic nigdy nie rozumiemy
- bo to co SAM ROBISZ (piszesz tego maila) swiadczy to tym ze cos ROZUMIESZ.

Pozdrawiam,
Duch

18. Data: 2006-05-25 15:46:14

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Pobieramy". Czy swiat jest /slepy/ czy tez hoduje nas /swiadomie/.
> To znaczy czy moja obecna forma jest z góry zaplanowana, czy też sam się

Wyglada na to ze jedno i drugie. Raz to, raz to. Raz dostaniemy wycisk i
moze to nie byc
od nas zalezny, innym razem mamy wybór.

19. Data: 2006-05-25 15:50:32

Od: Piotr Łysek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> No ale przeciez takie sa fakty, z jednej rzeczywistosci dostaje sygnaly
> i w jedna rzeczywistosc je wysylam - wybor wiec zawsze w kazdej
> rzeczywistosci kazdego boga/czlowieka/ducha jest w prawo lub w lewo.
Dla mnie zagadka nie tkwi w tym czym jest swiadomosc - bo to juz wiem -
swiadomosc to ja - tylko czy moge sam decydowac o swojej
smierlelnosci/niesmiertelnosci czlowieczenstwu/boskosci, czy tez np to
zostalo mi dane i jedyne co moge zrobic to przyjac czlowieczenstwo z
zyciem i smiercia i wszystkim co jest jako jedyny pewnik i jedyna
mozliwosc, co Ty na to Duchu?

20. Data: 2006-05-25 15:52:40

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zostalo mi dane i jedyne co moge zrobic to przyjac czlowieczenstwo z
> zyciem i smiercia i wszystkim co jest jako jedyny pewnik i jedyna

Dobre pytanie,
ze skoro je zadales to znaczy ze calkiem fajnie kombinujesz.
Kiedys tez sie nad tym zastanwialem, a teraz sobie to wszystko
przypomnialem, ale jazda.
Te same pytania mialem i jakos sobie na nie odpowiedzialem.

Zeby odpowiedz musze troche sobie poprzypominac, napisze jutro.

A piszac cos teraz - wydaje mi sie ze raczej to drugie, tylko wybierajac
opcje
"jedyne co moge zrobic to przyjac czlowieczenstwo z tym wszystkim" -
mozna narzucic sobie niepotrzebna biernosc.

Nie mam teraz czasu na odpowiedz - moze jutro.
Duch

dlaczego k..... tak pozno przeczytalem to zdanie??
nadopiekuńczość rodziców
KOMINEK to zjeb genetyczny
Przypadki kliniczne uposledzen umyslowych
Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!