jak odstraszyc koty?

31. Data: 2006-03-08 19:58:33

Temat: Re: jak odstraszyc koty?
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> patrzec na kolejne wsrod nich ofiary kociego lajna.
> pozdrawiam
> greg

Żeby moje kocury nie podlewały tarasu lub drzwi wejściowych polewam je wodą
ze sporą ilością Domestosa. Pomaga i oducza na jakiś czas ale trzeba
pamiętać, żeby powtórzyć gdy tylko koty pojawią się znowu. Oczywiście unikaj
lania do donic - ale już donice możesz polać.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

32. Data: 2006-03-08 20:35:15

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> zrobiono boiska leśne dla Korony i takim innym
> pijakom i chuliganom :-D

Teraz już wiadomo dlaczego Korona dokopała Legii
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

33. Data: 2006-03-08 20:45:31

Od: "Paweł Woynowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam ten wątek i jestem zdumiony. Niby ogrodnicy, a polecają jakieś wynalazki,
typu Domestos czy insze perfumy. Nie prościej posadzić w donicach, jakieś niskie
rośliny np. zoła. Dobry był by np.rozmaryn, dekorował by swymi przewieszającymi
się gałązkami donice. Na czas zanim wzejdze, lub jak są młode sadzonki,
wystarczy donice przykryć chrustem z pociętych gałazek iglaków, czy jedliną, lub
jak ktoś tu pisał powbijać kilkanaście patyczków. I po kłopocie. Będzie pożytek
dla oka i dla podniebienia, z tych zółek w doniczkowych "hektarach".

Pozdrawiam,
Paweł Woynowski

34. Data: 2006-03-08 20:56:04

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8 Mar 2006 21:45:31 +0100, Paweł Woynowski napisał(a):

> [...]
> dla oka i dla podniebienia, z tych zółek w doniczkowych "hektarach".

A jeśli ktoś lubi inne rośliny tarasowe?
Albo posiada już jakieś?
To co wyrzucić?

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

35. Data: 2006-03-08 20:56:10

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> dla oka i dla podniebienia, z tych zółek w doniczkowych "hektarach".
> Pozdrawiam,
> Paweł Woynowski

Rośliny odstraszające to w mojej ocenie mit. Jeszcze mi się nie udało kotów
niczym odstraszyć a podobno na przykład bukszpan je odstrasza...

36. Data: 2006-03-08 20:57:33

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Mar 2006 21:56:10 +0100, Rafał Wolski napisał(a):

> Rośliny odstraszające to w mojej ocenie mit. Jeszcze mi się nie udało kotów
> niczym odstraszyć a podobno na przykład bukszpan je odstrasza...

Mit.
U mnie systematycznie kot sąsiada załatwia się między dwoma bukszpanami.
Liliowce też lubi.

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

37. Data: 2006-03-08 22:11:14

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:

> Żeby moje kocury nie podlewały tarasu lub drzwi wejściowych polewam je wodą
> ze sporą ilością Domestosa.

Czy kot polany woda z Domestosem przestaje sikac? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

38. Data: 2006-03-08 22:19:26

Od: "Paweł Woynowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rośliny odstraszające to w mojej ocenie mit. Jeszcze mi się nie udało kotów
> niczym odstraszyć a podobno na przykład bukszpan je odstrasza...
>

> --
> Pozdrawiam, Rafał Wolski

Ale to nie w celu odstraszenia, a utrudnienia im wejścia do donicy. Jak nie
bedzie gołej ziemi, tylko rośliny to koty tam nie wejdą, żeby się tam załatwiać,
bo z natury robią to na piachu lub gołej ziemi. Nie konicznie to muszą być
zioła, akurat te mi wpadły do glowy. Chodzi o to aby przykryć roślinami gołą
ziemię w donicy.

Pozdrawiam,
Paweł Woynowski

39. Data: 2006-03-08 22:24:05

Od: "Paweł Woynowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeśli ktoś lubi inne rośliny tarasowe?
> Albo posiada już jakieś?
> To co wyrzucić?
>

> Pozdrawiam,
> Marta

W takich donicach z regóły jest gołe podłoże i tam można wsadzić jakieś
roślinki, bez usuwania ulubionych, które rosną wyżej. Nie mam na myśli małych
doniczek bo do takich koty nie wchodza.

Pozdrawiam,
Paweł Woynowski

40. Data: 2006-03-08 23:18:05

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8 Mar 2006 23:24:05 +0100, Paweł Woynowski napisał(a):

> W takich donicach z regóły jest gołe podłoże i tam można wsadzić jakieś
> roślinki, bez usuwania ulubionych, które rosną wyżej. Nie mam na myśli małych
> doniczek bo do takich koty nie wchodza.

Rośliny w donicach i tak są biedne z powodu ograniczeń jakie niesie za sobą
ta uprawa.
I tak na marginesie co byś dosadził do palmy?

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/